فونیکسریمکسبهتام

حادثه دیروز مسکو غیرعمدی بوده است

عصر خودرو- خبرگزاری تاس گزارش داد راننده خودرویی که روز شنبه در مسکو وارد جمعیت شده و موجب مجروح شدن ۸ نفر شد به پلیس گفته که به مدت ۲۰ ساعت مشغول رانندگی بوده است.

حادثه دیروز مسکو غیرعمدی بوده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، خبرگزاری تاس گزارش داد راننده خودرویی که روز گذشته(شنبه) در مسکو وارد جمعیت شده و موجب مجروح شدن 8 نفر شد به پلیس گفته که به مدت 20 ساعت مشغول رانندگی بوده است.
    بر اساس ویدئویی که در وبسایت پلیس مسکو منتشر شده این راننده در پاسخ به سؤال پلیس مبنی بر اینکه وی پیش از حادثه چند ساعت رانندگی کرده است می‌گوید: صادقانه بگویم 20 ساعت و تنها با 2 یا 3 ساعت وقفه از شیفت 20 ساعته پیش از آن.

    وی به پلیس گفته است زمانی که قصد توقف برای عبور عابران را داشته به اشتباه پدال گاز را به جای پدال ترمز فشار داده است.

    او در پاسخ به این سؤل که چرا پس از وقوع حادثه فرار کرده می‌گوید: ترسیده بودم، افراد زیادی در آنجا بودند و من فکر کردم که آن‌ها من را خواهند کُشت.

    این راننده که به مدت یک ماه در مسکو مشغول به کار بوده گفته است که تنها چندصد متر با مقصد فاصله داشته و قصد داشته به منزل خود برود و کمی بخوابد.

    روز شنبه خبرگزاری تاس گزارش داد یک تاکسی به میان جمعیت در مسکو رفته است، راننده تاکسی گواهینامه قرقیزستانی داشته و 8 نفر بر اثر این حادثه مصدوم شده‎اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم