فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات راهداری البرز برای سفر‌های تابستانی

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان، برنامه‌ها و تمهیدات این اداره کل را برای سفر‌های تابستانی تشریح کرد.

تمهیدات راهداری البرز برای سفر‌های تابستانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز در خصوص طرح راهداری تابستانی اظهار کرد: در استان جلسات متعددی تشکیل و شورای ترافیک برگزار شد که برنامه‌ها در راستای سفر‌های تابستانی شامل تکمیل و شست و شوی علایم، خط کشی، لکه گیری و آسفالت جاده‌های مواصلاتی بوده است.

    وی با اشاره به بازدید از پایانه‌های مسافری همزمان با آغاز سفر‌های تابستانی گفت: مکاتبات با شهرداری‌ها در خصوص آماده سازی پایانه‌ها انجام شده، همچنین نامه نگاری برای آمادگی خودروبر‌ها و کشنده‌های جاده برای وقوع حوادث احتمالی صورت گرفته است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: راهداران با آمادگی کامل به صورت 24 ساعته و شیفتی در سطح جاده‌ها برای خدمات رسانی به مردم استقرار پیدا کردند که شرکت‌های بیمه نیز در سطح جاده‌ها حضور دارند، همچنین نیرو‌های پلیس راه و دستگاه‌های امدادی، شامل هلال احمر و اورژانس در مکان از قبل تعریف شده مستقر هستند.

    وی در خصوص ایمن‌سازی محور‌های استان نیز بیان کرد: برای این منظور گاردریل، نیوجرسی و علایم راهنمایی و رانندگی نصب شده که آشکارسازی نقاط پرخطر نیز صورت گرفته است.

    جهانی تصریح کرد: برای کاهش حوادث جاده‌ای و وقوع حوادث احتمالی نیز جلساتی داشتیم که آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان مانند پلیس راهور، هلال احمر و اورژانس برای حضور در محور‌های مواصلاتی اعلام شد، همچنین با هماهنگی‌های لازم از روز پنج شنبه تمام گروه‌های راهداری در محور‌های استان مستقر و خدماتی را ارائه می‌دهند.

    وی درباره جابه‌جایی مسافران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان گفت: استان البرز آمادگی کامل برای جابه‌جایی مسافران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی دارد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به وجود هشت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محور‌های مواصلاتی این استان اظهار کرد: از این مجتمع‌ها بازدید به عمل آمده و هماهنگی‌های لازم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت رسانی به آنها و مراکز عرضه سوخت نیز انجام گرفته است.

    وی افزایش 20 درصدی تردد نسبت به سال گذشته در سفر‌های تابستانی را پیش‌بینی کرد و افزود: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان، تعطیلات عید فطر و تعطیلی مدارس تردد رشد چشمگیری دارد که قطعا بعد از عید فطر ترافیک سنگینی را در محور‌های مواصلاتی استان شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو