فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

محصولات جدید رامک خودرو در راه است

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی سرپرست فروش رامک خودرو اعلام کرد که طی سال جاری تولیدات جدید شرکت سانگ یانگ کره جنوبی وارد بازار می شود. عقیل مصطفایی گفت: تاکنون حدود دو هزار دستگاه از محصولات سانگ یانگ از سوی رامک خودرو در بازار ایران عرضه شده و با توجه به استقبال مشتریان، پیش بینی می شود عرضه محصولات با رشد چشمگیری مواجه شود.

محصولات جدید رامک خودرو در راه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی با اشاره به احیای برند سانگ یانگ در ایران بیان کرد: شرکت رامک خودرو در راستای توسعه فروش و افزایش رضایت مشتریان در تلاش است تا با حضور مستمر در نمایشگاه های داخلی و همچنین افزایش شبکه نمایندگی ها فعالیت های خود را گسترش دهد.وی خاطرنشان کرد: وجه تمایز محصولات سانگ یانگ با سایر خودروسازان آسیایی به جز تویوتا، ویژگی های منحصر به فرد خودروهای شاسی بلند این شرکت است که از شاسی سه لایه فولادی، تکنولوژی مرسدس بنز و با آپشن های مناسب اطمینان بیشتری به خریداران می دهد.
    http://www.asrekhodro.com/News/17717

    عرضه 16 محصول جدید ایران خودرو دیزل
    شش سال پیش در چنین رزوی شرکت ایران خودرو دیزل اعلام کرد که به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازار ، در سال تولید ملی 16 محصول جدید به بازار عرضه می کند . منوچهر مرادی مدیر سابق بازاریابی و فروش ایران خودرو دیزل گفت : کامیون آریا ، کمپرسی سهند ، وانت پیکاپ ، دو محصول کشنده ، ون مسافری بری بریانس ،اتوبوس و....از جمله محصولات جدید ایران خودرو دیزل در سال تولید ملی است .
    وی با بیان این که ایران خودرو دیزل ، کسب سهم بالای 50 درصد بازار خودرو های تجاری در سال جاری هدف گذاری کرده است، تصریح کرد: این شرکت در سال جاری 20 هزار دستگاه خودرو تجاری تولید و روانه بازار می کند .
    http://www.asrekhodro.com/News/17716

    راه اندازی 84 نمایندگی جدید آپکو در سال 91
    شش سال پیش در چنین روزی شرکت آپکو اعلام کرد که  به منظور کسب سهم مناسب از بازار خودروهای سفارشی ، تعداد نمایندگی های خود را در سال 91 گسترش می دهد.محسن پورسعیدی گفت : در حال حاضر شر کت آپکو 66 نمایندگی مجاز دارد که این تعداد در پایان سال جاری به 150 نمایندگی افرایش خواهد یافت .وی با اشاره به برنامه افزایش65 درصدی درآمد آپکو در سال 91 نسبت به سال گذشته اظهار کرد : در سال 91 ، 50 هزار بسته سفارشی آپکو عرضه می شود .
    http://www.asrekhodro.com/News/17702

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو