فونیکسریمکسبهتام

دادستان اردبیل:

مجتمع رسیدگی به تصادفات استان راه‌اندازی می‌شود

عصر خودرو- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از راه‌اندازی مجتمع ویژه تصادفات در مجموعه قضایی استان خبر داد و اظهار کرد: در این مجتمع پرونده‌های حوزه تصادفات و رانندگی به سرعت رسیدگی می‌شود تا زمینه احقاق حقوق مردم فراهم آید.

مجتمع رسیدگی به تصادفات استان راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سیدناصر عتباتی در نشست دستگاه‌های نظارتی در اردبیل اظهار کرد: ما به صورت همه جانبه بر خرید و فروش گندم در استان نظارت می‌کنیم و سعی خواهیم کرد با متخلفان در این زمینه برخوردی جدی داشته باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: برای نظارت بر این امر ما با مسئولان و متولیان این حوزه هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا در هر سه بخش حمل و نقل، خرید و نگهداری گندم برنامه نظارتی و مراقبتی خود را انجام دهیم.

    دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: ما به متولیان این بخش اعم از غله، تعاون روستایی و جهاد کشاورزی مواردی را گوشزد کردیم تا نقاط ضعف و کاستی‌های سال‌ قبل تکرار نشده و به سرعت برطرف شود تا شاهد نارضایتی کشاورزان و گندم‌کاران نباشیم.

    عتباتی بیان کرد: قطعا موارد تخلف و ابهام به سیستم قضایی ارجاع خواهد شد و ما سعی خواهیم کرد با افراد سودجو و سوءاستفاده کننده در این حوزه برخورد کرده و در قالب کارگروهی که تشکیل می‌دهیم به سرعت به پرونده‌های ارجاعی نیز رسیدگی کنیم.

    وی ادامه داد: انتظار می‌رود با پیگیری مسئولان کشوری و استانی پرداخت بهای گندم خریداری شده به زارعین انجام شده تا نارضایتی‌ها از این بابت همچون سال‌های گذشته شکل نگیرد.

    دادستان عمومی و انقلاب اردبیل همچنین در جمع مسئولان بیمه استان اردبیل به پرداخت دیرهنگام خسارت ناشی از تصادفات جرحی و فوتی اشاره کرد و گفت: پرداخت دیرهنگام دیه و مبالغ خسارتی اسباب نارضایتی مراجعین به مراکز قضایی را فراهم آورده که در این حوزه باید بیمه‌ها هرچه سریعتر روند پرداختی را به خسارت دیدگان تسهیل کنند.

    عتباتی از راه‌اندازی و تاسیس مجتمع ویژه تصادفات در مجموعه قضایی استان خبر داد و اظهار کرد: در این مجتمع پرونده‌های حوزه تصادفات و رانندگی به سرعت رسیدگی شده تا زمینه احقاق حقوق مردم فراهم آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو