فونیکسریمکسبهتام

۳ گزینه اصلی فرار از شرایط سخت برای خودروسازان خارجی

تعرفه های مالیاتی جدید ترامپ چه تاثیری در بازار خودرو خواهد داشت؟

عصر خودرو- دونالد ترامپ تعرفه هایی جدید برای خودروهای خارجی که به این کشور وارد می شوند تعریف کرده است. اما این تعرفه ها قرار است دقیقا چه تاثیری بر بازار خودروی این کشور داشته باشند؟

تعرفه های مالیاتی جدید ترامپ چه تاثیری در بازار خودرو خواهد داشت؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، دونالد ترامپ تعرفه هایی جدید برای خودروهای خارجی که به این کشور وارد می شوند تعریف کرده است. اما این تعرفه ها قرار است دقیقا چه تاثیری بر بازار خودروی این کشور داشته باشند؟

    ،ورود تعرفه های 25 درصدی به بازار خودرو ایالات متحده می تواند اثراتی متعدد بر بازار خودروی این کشور داشته باشد اما این اثرات دقیقا شامل چه مواردی خواهد بود؟
    اگر اخیرا به اخبار توجه کرده باشید، بدون تردید اطلاعاتی  در مورد طرح های ترامپ برای اعمال 25 درصد تعرفه در حوزه خودروهای وارداتی را  دیده اید.

    اگر دونالد ترامپ موفق شود 25 درصد تعرفه خود را اعمال کند، خودروسازان خارجی چند گزینه دارند. گزینه اول،این که آنها می توانند هزینه ها را تحمل کرده و همچنان به فروش خود ادامه دهند به طور طبیعی این افزایش هزینه ها می تواند به خط تولید اسیب رسانده و حتی شرکت های خودروسازی را با کاهش بودجه رو به رو کند. 

    اما مورد دوم این است که شرکت ها می توانند نرخ خود را افزایش دهند. این افزایش نرخ شاید برای کاربران پرشمار این خودروها مشکل آفرین شوند و حتی بازار خودروی آمریکا را تحت تاثیر قرار دهد. 

    این افزایش قیمت به این معنی است که اگر شما به فروشنده مرسدس بنز یک خودروی  کلاس E را سفارش دهید ممکن است مجبور شوید رقم پایه 78 هزار دلار را پرداخت کنید این در حالی است که قیمت بدون تعرفه این خودرو 63 هزار دلار است.

    گزینه سوم  و البته تلخ برای خودروسازان و کاربران این است که خودروهای خود را به طور کامل از بازار ایالات متحده خارج کنند. بنابراین می توان انتظار داشت پس از این حرکت کاربران بسیاری به ترامپ و عقاید او معترض شوند.

    اما در کنار همه این پرسش و پاسخ ها، پرسش اصلی همچنان باقی است که طرح جدید ترامپ چه لطمه هایی به بازار خودرو خواهد زد؟ باید منتظر بود و نتیجه را پس از آغاز این موضوع در ایالات متحده دید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو