فونیکسریمکسبهتام

پل امام علی-ارتش عید فطر افتتاح می شود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از بهره برداری کامل پروژه امام علی – ارتش همزمان با عید سعید فطر خبر داد و گفت: این پروژه عیدی شهرداری تهران به شهروندان خواهد بود.

پل امام علی-ارتش عید فطر افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،‌ احسان نوش آبادی در خصوص اینکه این پل یکی از  7 دستگاه پل تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با بلوار ارتش است که افتتاح خواهد شد، گفت: حدود 5 دستگاه دیگر از این مجموعه نیز آماده بهره برداری است که به زودی افتتاح خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از عقب ماندگی پیشرفت پروژه امام علی- ارتش- صیاد مربوط به پروژه صیاد شیرازی است، تصریح کرد: این دو پروژه مکمل هم هستند. باتوجه به رایزنی ها و هماهنگی های ترافیکی با پلیس راهور، مقرر شد، پروژه اتصال بزرگراه امام علی(ع) به ارتش و اتصال بلوار ارتش از سمت اقدسیه به اتوبان امام علی(ع) تکمیل شود تا بتوانیم ترافیک را منحرف کرده و به سمت تکمیل پروژه صیاد شیرازی برویم.

    مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه این دو پروژه در یک نقطه با هم تلاقی دارند و همزمان نمی توان آن ها را تکمیل کرد، گفت: پروژه مربوط به بزرگراه امام علی(ع) پیشرفت بالای 95 درصد دارد. این پروژه  شب عید فطر یا بعد از آن بهره برداری می شود و شهردارتهران به شهروندان شمال شهر قول داده است، این پروژه به عنوان عیدی مورد بهره برداری قرار گیرد.

    نوش آبادی در ادامه افزود: اقدامات جانبی تکمیل پروژه صیاد شیرازی نیز در حال انجام است و تا آبان ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

    وی از افتتاح باند جنوبی پل کریمخان، بهسازی و آماده سازی جاده تخلیه نخاله آبعلی، مسجد و مجتمع فرهنگی ولیعصر و کانال ابوذر و سرخه حصار در منطقه 15، همزمان با بهره برداری از پروژه امام علی(ع) ارتش خبر داد و گفت: احتمال دارد، بخشی از این افتتاحیه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس یا پخش تیزر باشد.

    مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به 80 میلیاردتومان برای مجموعه پروژه امام علی- ارتش -صیاد هزینه شده و نزدیک به 35 میلیاردتومان دیگر نیز برای تکمیل این پروژه مورد نیاز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو