فونیکسریمکسبهتام

یک نماینده مجلس :

وزارت راه پیگیر پرداخت مطالبات کامیون‌داران است

عصر خودرو- رئیس کمیته بررسی مسائل و مشکلات کامیون‌داران در مجلس با تأکید بر تکلیف مجلس به دولت جهت پیگیری مطالبات کامیون‌داران گفت: مجلس و دولت به شدت پیگیر مشکلات کامیون‌داران هستند. خدیجه ربیعی گفت که اعتراضات در برخی از استان‌ها تمام شده اما همچنان در برخی استان‌ها وجود دارد. کمابیش مشکلات رانندگان حل شده که امیدواریم با پیگیری مسئولان اعتراضات تمام شود.

وزارت راه پیگیر پرداخت مطالبات کامیون‌داران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، رئیس کمیته بررسی مسائل و مشکلات کامیون‌داران در مجلس با تأکید بر تکلیف مجلس به دولت جهت پیگیری مطالبات کامیون‌داران گفت: مجلس و دولت به شدت پیگیر مشکلات کامیون‌داران هستند.

    خدیجه ربیعی  اظهار کرد: این کمیته با حضور نمایندگانی از صنف رانندگان کامیون، وزارت راه، سازمان راهداری و حمل و نقل، تأمین اجتماعی، پلیس راه و صنف اتوبوس‌رانی جلساتی را برای بررسی مشکلات و درخواست‌های کامیون‌داران برگزار کرد. یکسری از درخواست‌های آن‌ها عملیاتی و برای اجرا به استان‌ها اجرا ابلاغ شده است اما یکسری خواسته‌های آن‌ها همچون قرار گرفتن در زمره مشاغل سخت نیاز به بررسی و جلسات متعدد و در نهایت قانون دارد تا اقدامات لازم در آن صورت گیرد.

    وی افزود: رانندگان از نحوه نظارت بر باربری کل کشور و وجود تبعیض و بی‌عدالتی گلایه‌مند هستند. آن‌ها همچنین عنوان می‌کردند که مطالباتشان در طول سه تا چهار سال گذشته از سوی دو شرکت حمل و نقل پرداخت نشده است. ما به وزارت‌خانه مربوطه تکلیف کردیم که پیگیر مطالبات کامیون‌داران باشد. وزارت راه نیز این موضوع را در دستور کار قرار داد.

    این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مسائلی همچون الکترونیکی شدن توزیع بار و نحوه کنترل بار را از جمله مواردی عنوان کرد که طبق اعلام وزارت راه از چند ماه گذشته در دستور کار قرار گرفته و زیرساخت‌های آن آماده شده است که اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از مسائل و مشکلات حل می‌شود.

    ربیعی در پایان گفت که اعتراضات در برخی از استان‌ها تمام شده اما همچنان در برخی استان‌ها وجود دارد. کمابیش مشکلات رانندگان حل شده که امیدواریم با پیگیری مسئولان اعتراضات تمام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو