فونیکسریمکسبهتام

تردد های جاده ای نسبت به دیروز ۲۲.۵ درصد افزایش یافت

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور بر اساس اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۹۹ تردد شمار فعال از افزایش ۲۲.۵ درصدی ترددهای برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به شبانه روز پیش از آن خبر داد.

تردد های جاده ای نسبت به دیروز ۲۲.۵ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سهم وسایل نقلیه سنگین در تردد 24 ساعت گذشته 11.9 درصد بود. اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صورت گرفت که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
    در 24 ساعت گذشته بیشترین تردد وسایل نقلیه در آزادراه های کرج- تهران محدوده استان البرز با عبور 165 هزار و 907 دستگاه خودرو به ثبت رسید.
    اکنون تردد در همه جاده ها به ‌استثنای محورهای بسته به ‌روال عادی در جریان است.
    برپایه این گزارش، محور رامیان- اولنگ- شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین در استان های البرز و تهران و محور عجب شیر- آذرشهر (محدوده پل گله زار) در استان آذربایجان شرقی به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی بسته است.

    ** جمعه محور کندوان یکطرفه است
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه هجدهم خرداد تا 2 بامداد روز شنبه نوزدهم خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
    با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 جمعه هجدهم خرداد تا 2 بامداد شنبه نوزدهم خرداد از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

    ** محور هراز یکطرفه می شود
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه هجدهم خرداد تا 2 بامداد شنبه نوزدهم خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است.
    با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه هجدهم خرداد تا 2 بامداد شنبه نوزدهم خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) یکطرفه می شود.

    ** محدودیت های ترافیکی وسایل سنگین
    تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس در محور کندوان کماکان ممنوع است.
    همچنین در محور هراز تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است.
    تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح جمعه هجدهم خرداد تا ساعت 12 شنبه نوزدهم خرداد از محور هراز ممنوع است.
    تردد همه تریلرها و کامیون ها نیز از ساعت 8 تا 24 جمعه در محور قدیم رشت- قزوین و برعکس و همچنین آستارا- اردبیل و برعکس، ممنوع اعلام شد.
    تردد این خودروها از ساعت 15 تا 24 جمعه در محور سلفچگان- قم (باند رفت به سمت قم) ممنوع شده و مسیر جایگزین آن، آزادراه تهران- ساوه است.
    در محورهای مشهد- قوچان- شیروان- بجنورد- آشخانه- جنگل گلستان و برعکس نیز این محدودیت از ساعت 8 تا 22 جمعه وجود دارد.
    هیچ کدام از انواع تریلرها و کامیون ها نمی توانند از ساعت 16 تا 24 پنجشنبه و 8 تا 24 جمعه در محورهای مشهد- سبزوار، مشهد- تربت حیدریه و برعکس تردد کنند.
    حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از این محدودیت ها مستثنا شده اند.

    ** محدودیت های ترافیکی موتورسیکلت
    تردد موتور سیکلت از ساعت 12 یکشنبه خرداد تا 6 شنبه نوزدهم خرداد از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
    تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد.
    سافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط