فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ خبر داد

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس پایتخت در روز قدس

عصر خودرو- سرهنگ مرادی از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس پایتخت در روز قدس خبر داد.

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس پایتخت در روز قدس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی و رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در رابطه با راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس طرح انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای از سوی پلیس تهران بزرگ پیش بینی شده است.

    وی با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ در این روز در آماده باش 100 درصدی قرار دارد، افزود:  از همه ظرفیت‌های پلیس به صورت ویژه برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در راهپیمایی روز قدس استفاده خواهیم کرد.

    معاون اجتماعی و رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه با حضور پرشور همه شهروندان، راهپیمایی باشکوهی را به نمایش خواهیم گذاشت، تصریح کرد: پلیس در کنار مردم است و امنیت شهروندان را به صورت کامل برقرار خواهد کرد و با تدابیر اندیشیده شده از سوی پلیس، راهپیمایی روز قدس در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد.

    سرهنگ مرادی به شهروندان توصیه کرد: در محورهای اصلی خیابان انقلاب محدودیت‌های ترافیکی خواهیم داشت و به شهروندان توصیه می‌کنیم که تا حد امکان از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به تذکرات پلیس گوش دهند و با پلیس برای برقراری نظم و امنیت همکاری کنند.

    وی افزود: ماموران پلیس اعم از ماموران انتظامی، کلانتری‌ها و راهنمایی و رانندگی تا پایان مراسم نماز پرشکوه جمعه و راهپیمایی روز قدس در محل‌های تعیین شده ماموریت خود حضور فعال و چشمگیری خواهند داشت.

    سرهنگ مرادی درباره اقدامات احتمالی گروه‌های خرابکار و تروریستی در راهپیمایی روز قدس گفت: خوشبختانه در تهران هیچ گونه مشکل امنیتی در مراسم پرشکوه راهپیمایی روز قدس نخواهیم داشت و پلیس تهران با اشرافیت کامل اطلاعاتی و امنیتی به صورت هوشیار در محل‌های اعلامی راهپیمایی و اطراف آن و در سطح شهر تهران حضور خواهد داشت و مراقب است که مراسم به نحو احسن اجرا شود و تاپایان آن نیز تدابیر امنیتی در دستور کار پلیس قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط