فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خودرو زیر ۱۰ میلیون تومانی تولید می شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل خودرو کویر از برنامه‌ریزی این شرکت برای تولید خودرو سواری کوچک در سطح قیمتی کمتر از ۱۰ میلیون تومان خبر داد. مسعود هراتی فر اظهار کرد: در حال حاضر حلقه مفقوده تولید خودرو های سواری در کشور توجه به تولید خودروهای کوچک با قیمت پایین مخصوص استفاده اقشاری همچون دانشجویان و زنان خانه دار است.

خودرو زیر ۱۰ میلیون تومانی تولید می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، وی با بیان این که این شرکت در این زمینه مذاکراتی را با خودروسازان خارجی آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه تلاش می شود خودرو سواری کوچک و حتی دو نفره با سطح قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان جهت مصارف درون شهری و مسافت های کوتاه تولید شود.

    هراتی فر با بیان این که در حال حاضر چنین خودرویی در کشور تولید نشده و خلاء تولید آن احساس می شود، تصریح کرد: در همین زمینه مذاکرات با چند خودروساز خارجی در زمینه تولید چنین خودرویی ادامه دارد که در صورت فراهم بودن بستر های لازم ممکن است تولید آن در سال آینده آغاز شود.

    http://www.asrekhodro.com/News//17338
     

    ممنوعیت تردد خودروهای فرسوده تا دو هفته دیگر اجرایی می شود

    شش سال پیش در چنین روزی مشاور سابق معاون ترافیک شهردار تهران در امور محیط زیست با اشاره به مصوبه دولت در خصوص برنامه جدید کاهش آلودگی کلانشهرها گفت: بر این اساس تا دو هفته دیگر خودروهای سواری مدل 71، وانت‌های مدل 76، تاکسی‌های مدل 81 و موتورسیکلت‌های مدل 83 به پایین اجازه تردد در تهران و 7 کلانشهر دیگر کشور را ندارند.
    وحید نوروزی با بیان این که باید منتظر بمانیم و ببنیم چه اتفاقی رخ خواهد داد و ظرف دو هفته میلیون ها موتورسیکلت و خودرو فرسوده چگونه جمع آوری خواهند شد، ابراز عقیده کرد: البته این موضوع امری محال است که به دلیل عدم وجود عزم ملی برای اجرای آن به هیچ عنوان امکان تحقق نخواهد داشت.

    http://www.asrekhodro.com/News/17344

    سه نگرانی عمده صنعت خودروسازی ژاپن

    شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل شرکت خودروسازی تویوتا از نوسان نرخ ین، بحران بدهی منطقه یورو و کاهش تقاضای خرید خودرو در آمریکا به عنوان نگرانی های صنعت خودروسازی ژاپن یاد کرد.
    آکیو تویودا گفت: اگرچه خوش بینی های زیادی درباره وضعیت بازار طی سال جاری وجود دارد، اما نگرانی های جدی هم به دلیل عمیق تر شدن بحران بدهی یورو و کاهش تقاضای خرید خودرو در آمریکا وجود دارد.
    او همچنین از نوسان ارزش ین در برابر دلار به عنوان یک نگرانی جدی برای صنعت خودروسازی ژاپن یاد کرد و افزود: افزایش ارزش ین در برابر دلار به شدت صادرات خودروی ژاپن را تهدید می کند.
    مدیرعامل تویوتا همچنین پیش بینی کرد که فروش این گروه امسال با رشد 21 درصدی به 9.58 میلیون دستگاه خواهد رسید.

    http://www.asrekhodro.com/News/17349
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو