فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ؛

ایران خودرو آذربایجان نیمه اول تیرماه به بهره برداری می رسد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق ایران خودرو آذربایجان گفت: فاز نخست این شرکت نیمه اول تیرماه امسال به صورت رسمی بهره برداری می شود.

ایران خودرو آذربایجان نیمه اول تیرماه به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حسین نقدی اظهار کرد: فاز نخست این کارخانه شامل خط مونتاژ می باشد که آماده بهره برداری است و فاز دوم و سوم شامل سالن بدنه، رنگ و پرس نیز طبق برنامه زمانبندی بعد از افتتاح فاز اول احداث خواهد شد.
    نقدی گفت: در مجموع برای احداث فاز اول این کارخانه حدود یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که ظرفیت تولید 25 دستگاه خودرو در ساعت را دارد و مونتاژ خودروهای 206 و 207 را انجام خواهد داد.
    مدیرعامل ایران خودرو آذربایجان همچنین اظهارکرد: توافق های لازم برای تولید دو نوع خودرو دیگر نیز با ایران خودرو انجام شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17272
    ورود 8 میلیون لیتر بنزین یورو 5 به سبد سوخت ایران
    شش سال پیش در چنین روزی مجری سابث طرح توسعه پالایشگاه شازند در شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت از آغاز عملیات راه‌اندازی بزرگترین طرح بنزین سازی ایران خبر داد و اعلام کرد: تا مرداد ماه امسال ظرفیت تولید بنزین با استاندارد یورو 5 اتحادیه اروپا بیش از 8 میلیون لیتر در روز افزایش می‌یابد.
    رشید سیدیان درباره آخرین وضعیت راه اندازی بزرگترین واحد بنزین سازی ایران، گفت: در حال حاضر تمامی مراحل ساختمان و نصب طرح آر.اف.سی.سی پالایشگاه امام خمینی شازند به پایان رسیده است.
    با تاکید بر اینکه پیش از راه اندازی واحد بنزین سازی این پالایشگاه نفت باید ابتدا واحد آر.سی.دی به عنوان پیش نیاز واحد بنزین سازی در مدار بهره برداری قرار بگیرد، تصریح کرد: به طور همزمان عملیات پیش راه اندازی و راه اندازی دو واحد فرآیندی آغاز شده است.
    این مقام مسئول ظرفیت تولید بنزین واحد آر.اف.سی.سی پالایشگاه نفت شازند را بیش از 8 میلیون لیتر در روز عنوان کرد و افزود: همزمان با افزایش ظرفیت تولید بنزین افزایش عدد اکتان و بهبود کیفیت بنزین تولیدی معادل استاندارد یورو 5 اتحادیه اروپا از دیگر مزیت های این واحد پیچیده فرآیندی است.
    این مقام مسئول حجم سرمایه گذاری نهایی در این طرح پالایشگاهی را بیش از 4 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ساخت پایانه تخلیه و بارگیری ریلی گوگرد، گازمایع و پروپیلن به منظور ارسال محموله های نفتی به مبادی صادراتی از مهمترین دلایل افزایش حجم سرمایه گذاری در این طرح پالایشگاهی بیش از مصوبه اولیه طرح بوده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17289
    فراری گران‌قیمت‌ترین خودرو جهان شد
    شش سال پیش عنوان گران‌قیمت‌ترین خودرو جهان به محصولی از فراری رسید.  
    یک دستگاه خودرو فراری GTO 250 مدل 1962 که زمانی استرلینگ موس از آن در مسابقات اتومبیلرانی استفاده می کرد، در یک معامله خصوصی به مبلغ 35 میلیون دلار به فروش رفت.
    این خودروی سبز رنگ یکی از 39 خودروی GTO بود که توسط شرکت فراری بین سالهای 1962 تا 1964 تولید شد.

    به گزارش بلومبرگ، یک کلکسیونر آمریکایی به نام کرگ مک کاو این خودرو فراری را به مبلغ 35 میلیون دلار خریده است

    http://www.asrekhodro.com/News/17279

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط