فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

جزئیات طرح ساماندهی بازار خودرو بررسی نشده است

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: نمایندگان مخالف بیشتر بر روی این موضوع تاکید داشتند که در حال حاضر و بعد از برجام زمان مناسب اجرای طرح ساماندهی بازار خودرو وجود ندارد.

جزئیات طرح ساماندهی بازار خودرو بررسی نشده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، رضا علیزاده در خصوص روند تصمیمات گرفته شده در نشست هفته گذشته  کمیسیون صنایع و معادن با خودروسازان و قطعه سازان، اظهار داشت: خودروسازان و قطعه‌سازان در این نشست تنها نظرات خود را در زمینه طرح ساماندهی بازار خودرو اعلام کردند.

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست کلیات طرح ساماندهی بازار خودرو مطرح شد و نماینده طراحان طرح توضیحات تکمیلی را ارئه کردند، گفت: نمایندگان موافق و مخالف طرح نظرات خود را ارئه کردند و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در گزارشی موضوعات را پیرامون خودرو، صنعت خودرو داخلی، نقاط ضعف، قوت و پس‌رفت این صنعت را تشریح کرد.

    نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: ادامه بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو به دلیل اینکه باید مخالفان و موافقان بیشتری اظهار نظر می‌کردند به جلسه آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی موکول شد.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست خودروسازان و وزیر صنایع با کاهش 10درصدی تعرفه واردات خودرو مخالفت کردند یا خیر، اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته اصلا وارد جزئیات طرح ساماندهی خودرو نشدیم که تصمیم یا مخالفتی در زمینه کاهش یا افزایش تعرفه واردات خودرو صورت بگیرد.

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در این طرح پیش‌بینی شده است که تعرفه واردات خودرو به صورت سالانه 10 درصد کاهش داشته باشد اما هنوز کلیات طرح به تصویب نرسیده است که بتوانیم وارد جزئیات آن شویم، خاطرنشان کرد: نمایندگان مخالف بیشتر بر روی این موضوع تاکید داشتند که در حال حاضر و بعد از برجام زمان مناسب اجرای طرح ساماندهی بازار خودرو وجود ندارد./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو