فونیکسریمکسبهتام

امام جمعه تبریز:

واکنش متفاوت امام جمعه تبریز به اعتصاب کامیون داران

عصر خودرو- امام جمعه تبریز گفت: رانندگان اثبات کردند که همیشه پایبند انقلاب هستند و در این اعتراضات اخیر نیز اجازه سوءاستفاده به دشمنان را ندادند، بایستی تشکر ویژه‌ای از این قشر کنم که آگاهانه با این مشکل کنار آمدند.

واکنش متفاوت امام جمعه تبریز به اعتصاب کامیون داران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تجمع اخیر کامیون‌داران، خاطرنشان کرد: علت اصلی تجمع آن‌ها برآورده نشدن مطالبات صنفی خود بوده که با رسیدگی‌های مسئولان این موضوع مرتفع شده است، اما مهم این است که چرا به خواسته صنفی آحاد مردم به موقع رسیدگی نمی‌شود؟ مگر باید حتما تجمع کنند تا مشکلاتشان برطرف شود؟

    وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار کرد: ایستادگی قاطعانه امام در مقابل مستکبران، تاکید بر استقلال کشور و رفع توطئه پذیری، اعتماد و همبستگی امام نسبت به وحدت ملی را هیچ موقع فراموش نخواهیم کرد که امروزه مقام معظم رهبری نیز همان راه را ادامه می‌دهند.

    وی با بیان این‌که شخصیت اجتماعی و فردی امام راحل الگوی ما است، ادامه داد: خدامحوری، حق پذیری، تقوا، اطمینان و آرامش، توکل به خدا در برابر دشمنان و ... از جمله ویژگی‌ها و خصوصیات معنوی حضرت امام خمینی (ره) بود که امروزه مقام معظم رهبری همان‌ها را به ما یادآوری می‌کنند.

    امام جمعه تبریز عنوان کرد: عدم اتکا به قدرت‌های خارجی، دعوت به ارزش‌های توحیدی، دفاع از شرافت اسلام، اظهار همدردی با مستضعفان جهان، دعوت به اتحاد و مبارزه راهبردی با رژیم صهیونیستی از جمله اقدامات ایشان بوده است.

    وی بیان کرد: دشمنان بر این باور بودند که تا امام هست کاری نمی‌توان با انقلاب اسلامی انجام داد؛ از این رو منتظر رحلت ایشان بودند که خوشبختانه خبرگان رهبری بعد از 24 ساعت از رحلت امام، با انتخابی  شایسته‌، آرزوی دشمنان را نقش برآب کردند.

    وی با بیان این‌که پیروزی 22 بهمن از جمله دستاوردهای قیام 15 خرداد است، افزود: این روز سند جنایت پهلوی و مخالفت ملت ایران با استعمار جهانی به شمار می رود.

    حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به این‌که مراسم قیام 15 خرداد ماه نیز همزمان با شب های قدر در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود، عنوان کرد: از مهم‌ترین شب‌های سال، شب‌های قدر می‌باشد که قرآن در این شب نازل شده است؛ بنابراین باید با احیا و شب زنده‌داری و طلب آمرزش از برکات معنوی آن بهره برد.

    وی در بخش دیگری با اشاره به ضرورت استفاده از ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی برای سفرهای درون شهری، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های حفاظت از محیط زیست، استفاده از  حمل و نقل عمومی است؛ از سویی باید عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف که منجر به آلودگی محیط زیست می‌شود را در اولویت قرار دهیم.

    نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت رفع حاشیه نشینی در تبریز، اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری تبریز در این زمینه وارد عمل شده و اقدامات موثری انجام می‌دهد که امید است  تا 10 سال دیگر شاهد حاشیه نشینی در تبریز نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو