فونیکسریمکسبهتام

نخستین سری شاسی بلند BX۷ تحویل مشتریان شد

تحویل طوفانی بورگوارد

عصر خودرو- شرکت کیان موتور وارنا؛ نماینده برند بورگوارد آلمان در ایران روز گذشته در حالی که طوفان شهر تهران را در نوردیده بود نخستین سری از محصولات بورگوارد با مدل BX۷ را به مشتریان تحویل داد.

تحویل طوفانی بورگوارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت کیان موتور وارنا طی روزهای پایانی سال 96 موفق اخذ مجوزهای لازم برای پیش فروش و شماره گذاری شاسی بلند متوسط BX7 شد و ثبت نام این خودرو با استقبال قابل توجه مشتریان پایان یافت. این شرکت سرانجام روز گذشته علی رغم مشکلات موجود در بازار خودرو  و در مسیر  واردات، نخستین سری از خودروهای BX7 را در موعد مقرر تحویل مشتریان داد. 10 مشتری نخست برند بورگوارد در این مراسم که با پذیرایی افطار همراه بود شرکت کردند و این خودرو را تحویل گرفتند. از مهم ترین مزایای رقابتی BX7 در بازار می توان به پیشرانه قدرتمند 2 لیتری توربو ، سیستم هوشمند iAWD برای انتقال قدرت به هر 4 چرخ ، گیربکس اتوماتیک آیسین ژاپن ، دیفرانسیل لغزش محدود هوشمند محور عقب eLSD ، بهره گیری از آپشن های رفاهی متنوع ، ظرفیت 7 سرنشین و گارانتی برتر با طول دوره 7 سال یا 150 هزار کیلومتر اشاره کرد.
    در حالی که بر اساس شرایط کنونی بازار به نظر می رسید قیمت این خودرو فراتر از 300 میلیون تومان باشد، شرکت کیان موتور وارنا نخستین سری این خودرو را با قیمت 299.6 میلیون تومان به مشتریان عرضه کرد. این در حالی است که هم اکنون مهم ترین رقبای این شاسی بلند با قیمتی فراتر از 320 میلیون تومان به فروش می رسند.
    علی مهریان؛ مدیرعامل شرکت کیان موتور وارنا همچنین از ادامه تحویل این خودرو طی روزهای آینده خبر داد و افزود : نخستین سری از مدل BX5 نیز طی کمتر از یک ماه آینده به مشتیان این خودرو تحویل داده خواهد شد.
    عمر نام بورگوارد به ی قرن می رسد. این برند آلمانی که به تازگی تحویل تعدادی از محصولات آن در کشور آلمان نیز آغاز شده است پس از توقف تولید محصولات در سال 1961 با سرمایه گذاری جدید و تفکری جدید مجددا فعالیتش را در سال 2008 میلادی توسط نوه بنیان گذار این برند آغاز کرد.
    علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش تر و مشاهده ویدیو تست فنی بورگوارد BX7 می توانند به لیک (https://goo.gl/xM4azU) مراجعه کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو