فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان:

حمل و نقل بار در هرمزگان طبق روال عادی در حال انجام است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از عدم مشاهده مشکلات و اعتراض‌های صنفی اخیر رانندگان در بندرعباس خبرداد و گفت: حمل و نقل بار طبق روال عادی در حال انجام است.

حمل و نقل بار در هرمزگان طبق روال عادی در حال انجام است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، داریوش باقر جوان با بیان اینکه برای بارگیری روزانه دو هزار و 800کامیون، باید حداقل 20 هزار خودروی سنگین در چرخه حمل‌ونقل حضور داشته باشد، تصریح کرد: مسائل صنفی رانندگان از مدت‌ها قبل در بندرعباس رصد شده بود و با راهکارهایی مانند تعدیل قیمت کرایه، وضعیت پیش‌آمده مدیریت شد.

    باقر جوان با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه بار در کشور موجب اعتراضات در سایر استان‌ها شد که به طبع آن، ورود بار به‌وسیله کامیون در استان را دچار مشکل کرد، خاطرنشان کرد: در هرمزگان اعتراض جمعی هیچ‌گاه صورت نگرفت و فعالیت حمل‌ونقل متوقف نشده و رانندگان معترض متقاعد و پروسه حمل‌ونقل به روال عادی خود بازگشت.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه بار در کشور موجب اعتراضات در سایر استان‌ها شد که به طبع آن، ورود بار به‌وسیله کامیون در استان را دچار مشکل کرد، اضافه کرد: ورودی بار به هرمزگان 30 درصد کاهش پیداکرده است ولی درعین‌حال شرایط در سطح کشور به حال عادی برمی‌گردد.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه توزیع بار در هرمزگان ناعادلانه نبوده است، خاطرنشان کرد: فرآیند اعلام بار در هرمزگان سیستمی کامل و بهترین سیستم اعلام بار در کشور است و نوبت‌دهی به‌صورت مجازی و پیامکی صورت می‌گیرد.

    باقر جوان ادامه داد: سالن اعلام بار بندرعباس یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های کشور بوده که در حال حاضر خدمات زیادی ارائه می‌دهد به‌طوری‌که تا سه و نیم برابر ظرفیت تقاضا را پاسخ می‌دهد.

    وی عنوان کرد: در سطح کشور 25 میلیون تن بار و در هرمزگان یک‌میلیون و 300 هزار تن بار از مبدأ جابجا  می‌شود.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در پایان با اشاره به تکمیل بزرگ‌ترین شهرک حمل‌ونقل کشور در مقابل بندرشهیدرجایی اظهار کرد: این شهرک تمام نیازهای رانندگان را پاسخگو خواهد بود و اشتغال‌زایی بسیار خوبی خواهد داشت.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط