فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

آنالیز قیمت خودرو فردا درکمیسیون صنایع

قیمت خودرو نیازمند مطالعه مجدد است

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه رویکرد افزایش قیمت خودرو را باید کنار گذاشت، گفت: صرف‌نظر از اتفاقاتی که در مورد نهاده‌های تولید و هزینه‌های مالی به دلیل تفاوت و نوسان نرخ ارز رخ داده، قیمت خودرو به صورت جدی نیازمند مطالعه مجدد و کاهش است.

آنالیز قیمت خودرو فردا درکمیسیون صنایع
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از اقتصاد آنلاین، محمدرضا نجفی با اشاره به جلسه روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن با وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری خودرو اظهار کرد: دو نظر کاملا متفاوت در مورد قیمت گذاری خودرو مطرح است؛ یکی نظر برخی از نمایندگان مجلس است که مخالف افزایش قیمت هستند و دیگری نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از افزایش قیمت حمایت می‌کند.

    نجفی با اشاره به اختلاف نظرهای زیاد موجود در مورد قیمت گذاری خودرو عنوان کرد: معتقدم که تا همین الان هم قیمت ها به نحو صحیحی شکل نگرفته و کماکان قیمت انواع خودرو نیازمند مدیریت کردن و حتی کاهش است، اما در این شرایط می بینیم که برخی از بخش ها رویکرد افزایش قیمت ها را دنبال می کنند، لذا نزدیک کردن این دو رویکرد به هم کار آسانی نیست و حتما باید گفتگوی جدی شکل بگیرد و با گفتگو این موضوع را حل و فصل کرد.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه هر کدام از طرفین استدلال های خود را برای نظراتشان دارند، گفت: صرفنظر از اتفاقاتی که روی نهاده های تولید و هزینه های مالی به دلیل تفاوت نرخ ارز می افتد، قیمت خودرو به صورت جدی نیازمند مطالعه مجدد و کاهش است. البته قدری از این کاهش قیمت ممکن است متاثر از تغییرات محیطی قرار بگیرد اما رویکرد افزایش قیمت خودرو نباید دنبال شود.

    نجفی با بیان اینکه فردا (روز سه شنبه)  کمیسیون صنایع و معادن مجلس جلسه ای را با محمد شریعتمداری برای بررسی گزارش های مربوط به آنالیز قیمت خودرو و قیمت گذاری برگزار خواهد کرد، گفت: امیدواریم در این نشست به یک جمع بندی صحیح و اصولی در مورد قیمت خودرو برسیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم