فونیکسریمکسبهتام

سعیدی در تذکر شفاهی:

درخواست های صنفی رانندگان با همکاری مجلس برطرف شود

عصر خودرو- نماینده مردم مبارکه در مجلس با بیان اینکه درخواست های صنفی رانندگان با همیاری مجلس برطرف شود، گفت: رانندگان همواره نشان داده اند پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

درخواست های صنفی رانندگان با همکاری مجلس برطرف شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 6 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اخطار و تذکر اینجانب درباره خواسته ها و درخواست های صنفی رانندگان است، رانندگان همواره نشان داده اند که پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

    نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رانندگان در زلزله کرمانشاه با تمام سختی های موجود همکاری های لازم را کردند و از همین رو شاهد بودیم که در پایانه مبارکه با حدود 200 دستگاه خودرو، یک میلیارد تومان مبالغ نقدی برای زلزله زدگان را جمع آوری کردند، اما متاسفانه احساس می شود که به خواسته ها و درخواست های این عزیزان توجه کافی نمی شود.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رانندگان با مشکلاتی نظیر بیمه و بازنشستگی روبرو هستند، بنابراین تقاضا دارم نماینده ای از وزارت رفاه و نماینده ای از رانندگان در بهارستان حضور یابند و مشکلاتشان را بیان کنند تا بتوانیم مشکلات این قشر گرامی را برطرف کنیم و از سوی دیگر نیز شاهد اینگونه اعتراضات نباشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط