فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی عمرانی استانداری تهران خبر داد

خروج ۲۰۰ هزار خودروی دیزلی در یک طرح سه‌ساله

تخصیص اعتبار ارگان‌ها امری مهم در جایگزینی خودروهای فرسوده

عصر خودرو- معاون فنی عمرانی استانداری تهران با اشاره به آلودگی‌های محیطی تهران گفت: مسئله آلودگی محیط زیست شوخی‌بردار نیست و با جان همه افراد در ارتباط است. مسئولان نباید منتظر ابلاغ نامه از سوی استانداری باشند، بلکه خود نکات مهم در جلسات را استخراج و آن را پیگیری کنند.

خروج ۲۰۰ هزار خودروی دیزلی در یک طرح سه‌ساله
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، تواهن معاون فنی عمرانی استانداری تهران در جلسه کارگروه آلودگی هوای تهران با اشاره به تأثیر آلودگی آب‌ها بر خاک و چرخه غذایی افرادی که از این محصولات کشاورزی استفاده می‌کنند، گفت: این آلودگی آب و خاک همه افراد جامعه را درگیر می‌کند، حتی مسئولان اجرایی که در این جمع حضور دارند.

    وی خطاب به مسئولان اجرایی کشور تصریح کرد: منتظر نامه‌ای برای ابلاغ نباشید، خودتان نکته‌های لازم برای اجرا را دریابید و آن را پیگیری کنید.

    تواهن افزود: اگر دستگاهی برای انجام کارها برنامه‌ای ندارد اعلام کند. از مسئولان خواستاریم به مردم بی‌توجهی نکنند زیرا این آلودگی‌ها متوجه خانواده ما خواهد شد.

    معاون فنی عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: مسئله آلودگی محیط زیست شوخی‌بردار نیست و با جان همه افراد جامعه در ارتباط است.

    وی بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم در دبیرخانه شورای ترافیک استان، پلیس راهور و متولی هوای کشور موضوعات مربوط به کاهش آلودگی هوا را بررسی و مشکلات آن را رفع کنند.

    تواهن گفت: طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در هیإت دولت قرار گرفته است و مشخص شد طی یک برنامه زمانبندی‌شده سه ساله بیش از 200 هزار خودروی دیزلی از رده خارج شوند.

    معاون فنی عمرانی استانداری تهران افزود: امیدواریم هماهنگی‌های لازم برای جایگزینی خودروها سریع‌تر انجام شود. اگر برنامه‌های زمانبندی‌شده رعایت شود ولی جایگزینی خودروها در زمان مقرر انجام و خودروها از رده خارج نشوند، ما ناچاریم از ورود خودروهای فرسوده به محدوده شهر تهران تحت هر شرایطی خودداری کنیم.

    وی در پایان اظهار داشت: ما با مکانیسم تخصیص اعتبارات ارگان‌ها  برای جایگزینی خودروهای فرسوده می‌توانیم به خوبی از عهده آلودگی هوا برآییم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو