فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

کارخانه خودروسازان به همدان منتقل شود

عصر خودرو- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گغت: کارخانه خودروسازان به همدان منتقل شود.

کارخانه خودروسازان به همدان منتقل شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، امیر خجسته بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه روند کار در ستاد اقتصادی استان خوب پیش می‌رود، اظهار کرد: ایران کشوری قدرتمند و از امن‌ترین کشورهای دنیاست؛ منابع انسانی و طبیعی ما نیز کمتر از اروپا نیست.

    وی با تأکید بر اینکه می‌توانیم در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی غیرممکن‌ها را ممکن کنیم، گفت: تبلیغات گسترده استکبار علیه اقتصاد و دیگر مسائل کشور یک بازی است؛ اینکه همه عِده و عُده خود را به کار گرفته‌اند نشان از قدرتمندی نظام دارد.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این صف‌آرایی ترامپ و وزیر امور خارجه دیوانه‌تر از دیوانه او نشان می‌دهد پوزه آنها به خاک رسیده است و طبق گفته رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی نیز در شرف زوال است.

    وی با بیان اینکه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف مقابله با تحریم‌ها و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌هاست، افزود: وارادات سفال چینی به لالجین یک توطئه است، می‌خواهند آسیب وارد کنند؛ اگر غفلت کنیم بازار را از ما گرفته‌اند.

    خجسته با تأکید بر اینکه برای نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی باید تولیدکنندگان کیفیت را بالا ببرند، تصریح کرد: از ورود کالاهای غیر ضرور جلوگیری کرده و این امر را تبلیغ کنیم.

    وی با بیان اینکه حمایت از کالای داخلی یعنی اشتغال، ادامه داد: روند کار بسیار خوب است و در چهار کمیته و فرمانداری‌ها نیز کار در حال انجام است.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی برای نمایندگی آمدم یک استاندار چهار سال کار را خوابانده بود که آسیبی برای استان بود؛ جار و جنجال و هیاهو زیاد بود، اما کار انجام نشده بود.

    وی با تأکید بر اینکه در بحث تحریم‌ها همه مدیران با تفکر جهادی فعالیت کنند، یادآور شد: ایجاد زیرساخت‌ها از جمله راه‌آهن و فرودگاه در این دولت با مدیریت ارشد استان انجام شد.

    خجسته با بیان اینکه در فرودگاه با اختصاص 60 میلیارد تومان و اقدام جمعی استان از مدیریت ارشد تا نمایندگان و مدیران پیگیری شد، اظهار کرد: فرودگاه همدان اکنون بین‌المللی است و در هفته پنج روز پرواز داریم.

    وی با تأکید بر اینکه استان شرایط خوبی در این مدت کوتاه پیدا کرده است، گفت: چرا همدان از برخی اعتبارات بهره‌مند نبود؟ در آن زمان به همدان ظلم شد؛ کارخانه ابن سینا و موارد دیگری همچون این پروژه به کجا رفت؟

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً برای ظلم‌هایی که در گذشته به همدان شده به عقب برمی‌گردیم، گفت: نامه استیضاحی نوشته‌ام، کارخانه خودروسازان باید به همدان منتقل شود؛ مسوولان گذشته استان باید جوابگو باشند.

    وی با بیان اینکه نیروگاهی که بلای جان استان بود پساب با 80 میلیارد تومان به آنجا رفت، افزود: بحث آزادراه و بزرگراه پیگیری و انجام شد، پیگیری‌ها جواب می‌دهد؛ اقتصاد مقاومتی نیز پیگیری می‌خواهد، امروز اقتصاد مقاومتی به معنی پیگیری و برنامه‌ریزی است.

    خجسته در ادامه با تأکید بر اینکه طی مدت 40 سال این گونه نمایندگان استان متحد و همدل نبوده‌اند، تصریح کرد: وحدت و همدلی بسیار مهم است؛ آسیب‌ها از حاشیه‌سازی و درگیری بین مدیران و نمایندگان بوده است، تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به وحدت، همدلی و هم‌افزایی دارد.

    وی خواستار اعلام نتایج اقدامات صورت گرفته به مردم شد و ادامه داد: نتیجه را به مردم اعلام کرده و امید را در مردم ایجاد کنیم، زیرا استکبار به دنبال ایجاد یأس در بین مردم است.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با راستی‌آزمایی، خاطرنشان کرد: این اقدام خواست مردم بود و موارد مطرح شده از راستی‌آزمایی صحت داشته است.

    وی در پایان با بیان اینکه نمایندگان استان در کمیسیون‌های مجلس تقسیم و متناسب با نیاز استان نقش آفرینی می‌کنند، یادآور شد: حذف تمثال بوعلی سینارا  از تأمین اجتماعی  پیگیری می‌کنیم؛ بحث دو پتروشیمی را نیز پیگیر خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو