فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

ساخت داخل قطعات افزایش می یابد

عصر خودرو- تولید صادرات محور، عرضه محصولات جدید با برند ایرانی ، افزایش ساخت داخل قطعات وتوسعه قوای محرکه از مهمترین برنامه های راهبردی گروه صنعتی ایران خودرو در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است .

ساخت داخل قطعات افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شش سال پیش در چنین روزی، میر جواد سلیمانی قائم مقام سابق مدیر عامل ایران خودرو درکیفیت و توسعه محصولات جدید با بیان این مطلب گفت : برای تحقق این شعار، علاوه برتولید و عرضه عرضه محصولات جدید ،گسترش بازار های جهانی و جلب رضایت مشتریان، در برنامه استراتژیک ایران خودرو ترسیم شده و امید می رود، امسال، سال جهش صادراتی ایران خودرو باشد.
    وی افزود : گروه صنعتی ایران خودرو به توسعه پایدار پایبند بوده و با افزایش تولید موتور های کم مصرف، در راه کاهش آلایندگی و مصرف سوخت محصولات خود حرکت کرده که دستیابی به استاندارد آلایندگی یورو 4 از جمله نتایج آن است؛ به طوری که تمامی محصولات، تا پایان سال 91 با استاندارد یورو 4 و برای بازارهای صادراتی با استاندارد یورو 5 عرضه می شود.
    وی در زمینه تولید خودرو با نشانی ایران تصریح کرد : خودرو رانا و دنا که توسط مهندسان ایران خودرو طراحی و تولید شده است حاکی از توجه مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو به استفاده از حداکثر توان داخلی در طراحی و تولید خودرو و کاهش وابستگی به خارج است .
    سلیمانی زمان تولید انبوه و عرضه رانا را درخرداد ماه سال جاری و دنا را در سال آینده عنوان کرد .
    http://www.asrekhodro.com/News/16883
    اعلام حجم فروش خودروسازان داخلی در سال گذشته
    شش سال پیش در چنین روزی، دبیر انجمن خودروسازان از عملکرد سیستم بانکی کشور در ارتباط با بخش تولید انتقاد کرد.
    احمد نعمت بخش اظهار کرد: فضای کسب و کار در ایران چندان مناسب فعالیت تولیدکنندگان نیست که دلیل اصلی آن نیز نوع عملکمرد سیستم بانکی در این حوزه است.
    نعمت بخش ادامه داد: سال گذشته کل فروش خودروسازان داخلی حدود 25 هزار میلیارد تومان بود که طبق عرف جهانی توقع می رود سالانه 80 درصد این مبلغ به صورت تسهیلات از سوی سیستم بانکی به خودروسازان پرداخت شود.
    وی با بیان این که فروش سالانه ایران خودرو حدود 12 تا 13 هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: بنابراین طبق عرف جهانی بانک ها باید سالانه 10 هزار میلیارد تومان به این شرکت تسهیلات بدهند، در حالیکه این مقدار در بهترین حالت حدود 4000 میلیارد تومان است. نعمت بخش ادامه داد: گذشته از حجم تسهیلات پرداختی، سود بالای آن نیز به شدت مورد اعتراض است؛ به گونه ای که در شرایطی که تولیدکنندگان خارجی تسهیلات بانکی را با سود تک رقمی دریافت می کنند، در ایران تسهیلات بانکی با سود حدود 25 درصد پرداخت می شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/16905

    خودروسازان حق ارائه بیمه نامه اجباری به خریداران را ندارند
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق نظارت بیمه مرکزی گفت: بیمه کردن خودروهای صفر کیلومتر از طرف شرکت های بیمه ساز خلاف قانون بوده و این شرکت ها باید با نظر خریدار بیمه نامه اتومبیل ارائه کنند.
    حسنی عقدا با بیان اینکه شرکت های خودروساز در زمان انعقاد قرار داد فروش خودروها، بندی را ذکر کردند که به موجب آن به مشتری این اجازه داده می شود که بیمه نامه مورد نظر خود را دریافت کند.
    وی ادامه داد: این بخشنامه از طرف بیمه مرکزی به شرکت های خودروساز ابلاغ شده است اما این شرکت ها از این کار امتناع می کنند.
    مصدق با اشاره به اینکه پیگیری این موضوع به عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان است، افزود: شرکت های خودرو در عمل حق انتخاب بیمه نامه را از مصرف کنندگان گرفته اند و سازمان حمایت از مصرف کننده باید این امر را پیگیری کند.
    http://www.asrekhodro.com/News/16919

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو