فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار خراسان جنوبی :

مراکز غیرمجاز دوگانه سوز خودرو تعطیل شود

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر پلمپ مراکز غیرمجاز دوگانه سوز کردن خودروها تاکید کرد و گفت:گشت های ویژه بر مراکز معاینه فنی استان نظارت خواهند داشت.

مراکز غیرمجاز دوگانه سوز خودرو تعطیل شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید مجتبی علوی مقدم ظهر چهارشنبه در کارگروه معاینه فنی استان، اظهار کرد: کارگاه هایی به صورت غیرقانونی ماشین ها را دوگانه می کنند که باید تعطیل شوند.

    وی با بیان اینکه مراکز خلاف و غیر استاندارد باید تعطیل شوند، افزود: طرحی باید ایجاد شود تا خودروهایی که فاقد ضوابط فنی نصب گازسوز باشند اعمال قانون و از تردد آن ها جلوگیری شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دستورالعمل ها را نباید فقط در کشوهای میز گذاشت، گفت: مراکز آزمون چشمی خودروهای دوگانه سوز باید برای مردم مشخص باشد تا مردم بدانند کدام مراکز استاندارد و قابل اعتماد هستند.

    وی با بیان اینکه مراکز بازرسی سطح استان تمامی فعالیت های مرتبط با کنترل مخازن را ندارند، عنوان کرد: بخشی از فعالیت های کنترل بر مخازن باید از طریق شرکت های دیگر از سایر استان ها انجام شود که این نقص باید برطرف شود.

    علوی مقدم ادامه داد: باید تلاش شود برای ایجاد اشتغال و استفاده از نیروهای متخصص بومی با آموزش های مستمر سطح آگاهی شرکت های کنترل و بازرسی موجود ارتقاء و تمامی فعالیت های کنترل مخازن را انجام دهند.

    وی با اشاره به اینکه شرکت هایی را که توان ارتقاء خود را داشته باشند را با ارائه تسهیلاتی از سوی استانداری حمایت خواهیم کرد، بیان کرد: انتظار داریم بخش صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد استان سامان دهی شرکت ها و نیروهای متخصص را در دستور کار قرار دهند.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت های کنترل و بازرسی مخازن به جهت نوپا بودن از کارشناسان استان های همجوار استفاده می کنند، اظهار داشت: آمادگی داریم با ارائه تسهیلات برای ارتقاء شرکت ها و افراد متخصص مساعدت های لازم را انجام دهیم.

    وی با اشاره به اینکه مراکزی به صورت غیرمجاز خودروها را دوگانه سوز می کنند، باید تعطیل شوند، افزود: مقرر شد گشت هایی از سوی شهرداری ایجاد و بر مراکز معاینه فنی و کنترل رندوم خودروهای سطح شهر از حیث داشتن معاینه فنی خصوصا در زمینه مخازن سوخت بازرسی داشته باشند.

    علوی مقدم با بیان اینکه باید فراخوانی داده شود تا تمام افرادی که امکان تاسیس مراکز فنی خودرو را دارند به صورت عادلانه در این فراخوان شرکت کنند، عنوان کرد: هیچ نامه ای از هیچ دستگاه و فرمانداری جهت معرفی شخص قبول نخواهد شد.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید تمام هم و غم خود را برای اخذ مجوز مراکز دیهوک و طبس بگذاریم، اظهار داشت: تمامی اعتراضات مردمی در خصوص مراکز باید به صورت مستند ارائه تا مورد بررسی قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو