فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۲۱ خبر داد

راه اندازی بورس قطعات یدکی خودرو تا ۲ سال آینده

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۱ از راه اندازی بورس قطعات یدکی خودرو در بافت صنعتی منطقه تا دو سال آینده خبر داد.

راه اندازی بورس قطعات یدکی خودرو تا ۲ سال آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، حسن رحمانی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از منطقه 21 به بافت نظامی و صنعتی تعلق دارد، گفت: قسمت عمده بافت صنعتی منطقه مربوط به کارخانه های عظیم خودروسازی است و به همین دلیل بسیاری از مردم از اقصی نقاط کشور برای تهیه خودرو وارد منطقه می شوند، در عین حال برای خرید لوازم یدکی خودرو مجبوراند به مرکز شهر مراجعه کنند.

    وی با بیان اینکه این امر موجب افزایش ترافیک و تردد غیرضرور در پایتخت می شود، اظهار کرد: به همین دلیل در قالب یک پروژه مشارکتی با بخش خصوصی درصدد هستیم تا با راه اندازی مجموعه ای عظیم در بافت صنعتی منطقه، بورس قطعات یدکی خودرو را در منطقه 21 راه اندازی کنیم.

    به گفته رحمانی راه اندازی مجموعه بازارهای قطعات خودرو در مراحل اولیه اجرا است و در بازه زمانی حداقل دو ساله اجرا می شود.

    شهردار منطقه 21 در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی اپلیکیشن جمع آوری زباله خشک اشاره کرد و گفت: در این سیستم که مانند اسنپ عمل می کند، شهروندان با نصب اپلیکیشن روی گوشی های همراه درخواست خود را برای جمع آوری زباله خشک اعلام می کنند و پس از آن پیمانکاران مورد تایید شهرداری با مراجعه به درب منزل شهروند زباله را دریافت می کنند.

    رحمانی ادامه داد: سامانه رفتار شهروندان در زمینه زباله خشک نشان می دهد که با اجرای آزمایشی این طرح جمع آوری زباله خشک ار روزی 2 تن به 9 تن افزایش پیدا کرده است.

    وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا با اجرای این طرح به طور تدریجی نقش زباله گردها را کم رنگ کنیم، تصریح کرد: البته این امر به معنای حذف این افراد نیست، چراکه معیشت این گروه در گرو جمع آوری زباله است. به همین دلیل قرار است افراد زباله گرد توسط پیمانکاران شهرداری جذب و در ایستگاه های پسماند مشغول به کار شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو