فونیکسریمکسبهتام

اسکوترهای برقی اشتراکی به سانفرانسیسکو می آیند

عصر خودرو- یک شرکت خودروی اشتراکی تصمیم دارد طرح اسکوترهای برقی اشتراکی را در شهر سانفرانسیسکو به اجرا بگذارد.

اسکوترهای برقی اشتراکی به سانفرانسیسکو می آیند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، شرکت خودرو اشتراکی Lyft مشغول بررسی طرحی برای دریافت اجازه تردد اسکوترهای برقی در سانفرانسیسکو است. در حال حاضر 3 استارت آپ دیگر اجازه تردد اسکوترهایشان  را در بهار امسال در سانفرانسیسکو دریافت کرده اند.

    طبق گزارش های مختلف این شرکت مشغول تولید نمونه اولیه اسکوترهای مخصوص خود است.

    این درحالی است که پیش از این اسکوترهای برقی اجازه تردد در شهر را نداشتند زیرا عابران و ساکنان را آزار می دهند. همچنین اسکوترها برخلاف سیستم های دوچرخه اشتراکی نیازمند پارکینگ مخصوص نیستند و کاربران آنها را در هر نقطه ای رها می کنند. از سوی دیگر برخی کاربران اسکوتر نیز از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند و همین نگرانی های ایمنی به وجود آورده است.

    درهرحال این اجازه نامه ها همراه با قوانین و شرایط جدیدی صادر می شوند. شرکت ها باید ثابت کنند  که کاربران خود را ملزم به استفاده از کلاه ایمنی می کنند. همچنین به آنها بیاموزند اسکوترها را چطور در خیابان پارک کنند تا سد معبر نشود.

    طبق گزارش ها سن فرانسیسکو تصمیم دارد فقط به 5 شرکت اجازه تردد 24ماهه اسکوترها را بدهد. در مرحله اول این برنامه  1250 اسکوتر در خیابان ها تردد خواهند کرد  و دربخش دوم تعداد آنها به 2500 دستگاه می رسد.

    این درحالی است که شرکت اوبر نیز مشغول ساخت اسکوترهای برقی است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط