فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ؛

واردات خودرو مستعمل ممنوع است

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت گفت: واردات خودرو مستعمل در گذشته ممنوع بوده و در حال حاضر نیز ممنوع است و دولت مجوزی برای واردات خودروهای دست دوم خارجی صادر نکرده است.

واردات خودرو مستعمل ممنوع است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهدی غضنفری با رد هر گونه ادعا درباره صدور مجوز دولت برای واردات خودروهای دست دوم خارجی، اظهار کرد: چنین موضوعی صحت ندارد زیرا مجوز دولت مربوط به واردات خودرو نو که تاریخ تولید آن حداکثر مربوط به سه سال قبل باشد، مربوط است.
    وی بیان کرد : موضوع مصوبه دولت ارتباطی به واردات خودرو کهنه و مستعمل ندارد.

    http://asrekhodro.com/News/16734

    شماره‌گذاری وانتنیسان آغاز شد
    شش سال پیش در چنین روزی دبیر انجمن خودروسازان ایران از آغاز شماره‌گذاری خودرو وانتنیسان خبر داد. احمد نعمت بخش اظهار کرد: پلیس راهور ناجا به تازگی شماره گذاری وانتنیسان را آغاز کرده است.
    وی با بیان این که آغاز شماره گذاری شامل هر دو مدل وانتنیسان مجهز به ABS و ترمز معمولی است، خاطرنشان کرد: با وجود آغاز شماره گذاری، تاخیر پلیس راهنمایی و رانندگی در این کار باوجود مجوز هیات دولت در این زمینه ضرر و زیان بالایی را متوجه این خودروساز کرده است.
    وی ادامه داد: حدود 18 هزار دستگاه وانتنیسان تولیدی در شرکت زامیاد برخلاف قانون و به دلیل عدم شماره گذاری در سه ماه گذشته در این شرکت دپو شده که معنای آن بلوکه شدن حدود 300 میلیارد تومان از نقدینگی این شرکت در این مدت است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16732

    بزرگترین دیواره جانبی محصول ترانزیت رنو در ایران تولید می شود
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که بزرگترین قالب ساید پنل(دیواره جانبی خودرو) برای محصول رنو ترانزیت در شرکت قالب های صنعتی سایپا ساخته خواهد شد. سید کاوه توکلی مدیر سابق مهندسی و ساخت قالب شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا، با بیان این مطلب گفت: این دیواره جانبی برای اواخر سال 2012 آماده و تحویل می شود و 80درصد قطعات رویه و آستری بزرگ محصول ترانزیت توسط این شرکت ساخته خواهد شد.
    وی از همکاری شرکت قالب های صنعتی سایپا با شرکت جوش گونوس ترکیه خبر داد و اظهار کرد: ظرف چهار سال گذشته به واسطه این همکاری مشترک حدود یک هزار و 500تن قالب تولید و صادرات کرده ایم.
    توکلی قالب های صادراتی شرکت قالب های صنعتی سایپا را برای استفاده در خودروهای کارسان، فورد، رنو کلیو4 و رنوکپچر(J87) دانست.
    http://www.asrekhodro.com/News/16750

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو