فونیکسریمکسبهتام

رانندگان کامیون خواستار رفع ممنوعیت درمسیر هرات یزد به شهر بابک شدند

عصر خودرو- حدود ۳۰۰نفر از رانندگان کامیون شهرستان خاتم با اشاره به طرح اعمال ممنوعیت عبور کامیون در مسیر هرات یزد به شهر بابک، خواستار رفع ممنوعیت و تسهیل در رفت و آمد کامیون ها در این مسیر شدند.

رانندگان کامیون خواستار رفع ممنوعیت درمسیر هرات یزد به شهر بابک شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، طرح اعمال ممنوعیت در مسیر هرات یزد به شهر بابک از سال 1393 و پس از آن اعمال شد که شماری از اهالی ساکن در حاشیه خیابان در برخورد با کامیون های گذری در این مسیر جان باختند.
    رانندگان کامیون با اشاره به برخورد پلیس با رانندگان متخلف و اعمال جریمه بی توجهی به طرح ممنوعیت یاد شده، روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا در خاتم گفتند: مجموع جریمه ماهانه آنها در مسیر هرات به شهر بابک برای هر دستگاه کامیون به 10 میلیون ریال رسید و پلیس راه هم نمره منفی گواهینامه در این مسیر را برای رانندگان بیشتر کرده است.
    در همین حال برخی رانندگان نیز مدعی شدند که در شرایط و زمان حاضر اقدام تبعیض آمیز پلیس راه شهربابک و برخورد دوگانه بین رانندگان بومی شهربابک و رانندگان غیربومی، موجی از اعتراض را در بین رانندگان مقیم خاتم دامن زده است .
    دادستان عمومی و انقلاب خاتم نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: مسئولان شهرستان شهربابک پس از تصادف در مسیر روستای رباط اقدام به مسدود کردن این جاده کردند و این مسیر از سال 93 یکطرفه است.
    ابوالفضل توکلی افزود: با توجه به پیگیری های مسئولان خاتم برای رفع ممنوعیت و حل مشکل رانندگان عبوری اعم از خاتم و دیگر نقاط شهرستان مکاتبه هایی با شورای تامین استان های یزد و کرمان صورت گرفت که منتهی به نشست مسئولان سیاسی -امنیتی 2 استان در شهریور ماه 96 شد.
    وی تاکید کرد: در این نشست مقرر شد مسئولان برای رفع معایب مسیر هرات به شهربابک اقدام کنند.
    به گفته برخی مسئولان منطقه مشکل یادشده طی چند روز آینده رفع خواهد شد.
    هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط