فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی اسدآباد خبرداد:

توقیف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف در اسدآباد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از توقیف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف درنتیجه اجرای طرح ارتقاء انضباط ترافیکی طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف در اسدآباد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  سرهنگ اسماعیل جمشیدی  گفت: در راستای پیشگیری از بروز تصادفات و خسارت جانی و مالی شهروندان و همچنین ارتقاء احساس امنیت آنان، طرح برخورد با موتور سیکلت سواران و رانندگان متخلف، طی هفته گذشته در شهرستان اسدآباد با قوت تمام به اجرا گذاشته شد.

    وی با اشاره به توقیف 26 دستگاه موتورسیکلت و 9 دستگاه خودرو متخلف در نتیجه اجرای طرح، افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی همراه، مزاحمت خیابانی و دور دور کردن بی هدف از جمله عمده تخلفات راکبان موتورسیکلت ها و رانندگان بود.

    سرهنگ جمشیدی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر عملکرد یگان های تابعه طی هفته گذشته، ادامه داد: در نتیجه تشدید اقدامات پیشگیرانه در شهرستان و اجرای راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت، عوامل پلیس آگاهی با همکاری کوپ تابعه موفق به کشف 15 فقره انواع سرقت شامل کشف 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مابقی سرقت منزل، مغازه و وسایل داخل خودرو شدند.

    وی از دستگیری 10 نفر متهم، 23 نفر معتاد و خرده فروش و کشف مقداری انواع موادمخدر خبرداد و اظهارداشت: این طرح ها تا پاکسازی کامل مناطق آلوده و جرم خیز ادامه خواهد داشت.

    جمشیدی از توقیف 100 راس دام غیرمجاز خبر داد و گفت: این دام ها با 2 دستگاه کامیون باری در محورهای مواصلاتی حمل می شدند که به علت عدم پروانه حمل و مجوزلازم توقیف و برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط