فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان سمنان:

حوادث رانندگی در جاده‌های سمنان ۷ مجروح داشت

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان هفت مجروح برجای گذاشت، گفت: در این حوادث دو نفر جان باختند.

حوادث رانندگی در جاده‌های سمنان ۷ مجروح داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن خسروجردی  ضمن بیان اینکه طی دو روز پنج‌شنبه و جمعه گذشته، شش فقره سانحه جرحی و دو حادثه فوتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: درمجموع این حوادث هفت نفر مجروح شده و دو نفر نیز جان باختند.

    وی بابیان اینکه از مجموع هشت سانحه جرحی و فوتی در محورهای استان وقوع شش مورد حادثه به علت واژگونی خودرو بوده است، افزود: خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین عامل تصادفات استان را به خود اختصاص می‌دهد که به‌منظور جلوگیری از این قبیل پیشامدها به رانندگان استراحت یک ربع را بعد از هر دو ساعت رانندگی توصیه می‌کنیم.

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه از مجموع حوادث رانندگی دو روز گذشته وقوع پنج مورد حادثه به علت بی‌توجهی راننده به جلو گزارش‌شده است، ابراز داشت: با توجه به کویری و یکنواختی بودن محورهای استان امکان عدم هوشیاری راننده وجود دارد که همین امر باعث بروز حوادث تلخ می‌شود که رانندگان باید در این مواقع در حاشیه راه یا زائرسراها توقف و به‌طور کامل از خودرو پیاده شده و سپس طی مسیر کنند.

    خسروجردی بابیان اینکه هم‌اکنون مشکل خاصی ازنظر تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود ندارد، تصریح کرد: در ارتفاعات با احتمال مه گرفتگی  به‌ویژه در غروب مواجه هستیم که باید رانندگان از سلامت برف‌پاک‌کن و چراغ‌های مه شکن قبل از حرکت اطمینان حاصل کنند.

    وی افزود: هلال‌احمر و پلیس‌راه در محورهای استان سمنان به‌صورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به مشکلات مردم هستند لذا از رانندگان تقاضا داریم در صورت نیاز به دارو و درمان یا نقص فنی در خودرو با شماره‌های 112 یا 110 تماس گرفته  تا در اسرع وقت مشکل آن‌ها برطرف شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط