فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

پژو ۲۰۶ تمام داخلی سازی می‌شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق ساپکو از برنامه‌ریزی برای داخلی‌سازی تمام قطعات خودرو پژو ۲۰۶ خبر داد.

پژو ۲۰۶ تمام داخلی سازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، عادل پیرمحمدی اظهار کرد: در حال حاضر در سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بیش از 75 درصد محصولات داخلی سازی شده است.
    وی با بیان این که پژو 206 از محصولاتی است که بیشترین وابستگی را به خارج از کشور دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 75 درصد قطعات 206 در داخل کشور تولید می شود که البته طبق برنامه ریزی انجام شده ظرف پنج تا شش ماه آینده قطعات وارداتی آن نیز داخلی سازی خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16640

    14 میلیون تومان; میانگین قیمت خودرو در ایران
    شش سال پیش در چنین روزی آمار و اطلاعات منتشر شده نشان داد که متوسط قیمت هر دستگاه خودرو در ایران در سال ٩۰ حدود 14 میلیون تومان بوده است.
    براساس آمار انجمن خودروسازان ایران و همچنین آمار گمرک ایران، حجم بازار خودرو کشور در سال 1390 بالغ بر یک میلیون و 656 هزار و 832 دستگاه شد که این رقم رشد 4.5 درصدی را نسبت به سال 1389 نشان می دهد.
    در همین حال رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد که ایرانی ها در سال گذشته 23 هزار میلیارد تومان برای خرید خودرو هزینه کرده اند.
    از آنجایی که حجم بازار خودرو از فرمول تولید به علاوه واردات منهای صادرات به دست می آید، به این ترتیب با تقسیم هزینه خرید خودرو در سال ٩۰ بر حجم بازار خودروی کشور عدد تقریبی 14 میلیون و 11 هزار و 327 تومان به دست آمد که این رقم متوسط قیمت هر دستگاه خودرو در ایران محسوب می شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/16641

    تامین 77 درصد از قطعات خودرو در داخل کشور
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق شرکت ایساکو (شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو) گفت: 77 درصد از قطعات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو از طریق قطعه سازان داخلی تامین می شود.
    بهزاد ظهیری با اشاره به کاهش 7 درصدی قطعات وارداتی از کل قطعات در سال گذشته افزود: هم اکنون 30 درصد از قطعات یدکی مورد نیاز شبکه های خدمات پس از فروش ایران خودرو از خارج تامین می شود که به 23 درصد کاهش خواهد یافت.
    وی با بیان اینکه موجودی قطعات در شبکه 45 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته است، گفت: تا پایان اردیبهشت ماه ایساکو رکورد فروش در حدود 35 سال اخیر را خواهد شکست که نشان می دهد محدودیتی در عرضه و فروش نداشتیم و موجودی مطمئنی را داریم که اطمینان خاطر برای مشتریان است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16639

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط