فونیکسریمکسبهتام

در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی صورت پذیرفت:

افتتاح دو پروژه‌ عمرانی ایران‌‌خودرو در سرپل‌ذهاب

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران‌خودرو، هم زمان با حلول ماه مبارک رمضان، پروژه عمرانی خود در سرپل ذهاب را افتتاح کرد.

افتتاح دو پروژه‌ عمرانی ایران‌‌خودرو در سرپل‌ذهاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو اجرای دو پروژه عمرانی شامل اجرای سیستم نوین آب‌رسانی، لوله‌کشی آب آشامیدنی و بازسازی مسجد دارالسلام، که در زلزله تحریب شده بود را از مبعث مبارک حضرت رسول (ص) در روستای «قلمه» شهرستان سرپل ذهاب آغاز و هم زمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان، از آن بهره‌برداری کرد.

    روستای قلمه با جمعیت بالغ بر 300 نفر در فاصله 180 کیلومتری کرمانشاه واقع شده است. ساکنان این روستا به دلیل عدم وجود آب شرب مناسب و بهداشتی در معرض انواع بیمارهای واگیردار ناشی از آلودگی آب قرار داشتند و مشکلات مختلف پوستی، گوارشی و ... خانواده‌ها را تهدید می کرد.

    از این رو حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ایران‌خودرو، پس از گذر از بحران اولیه با نیازسنجی از منطقه پروژه‌هایی را برای بهبود شرایط زندگی بازماندگان زلزله طراحی کرده و در زمان‌های مختلف اجرایی می‌کند که دو پروژه مذکور نیز ذیل این اقدامات، اجرا شده و به بهره‌برداری رسید.

    این شرکت بلافاصله پس از زلزله مهیب غرب کشور در آبان‌ماه سال گذشته، با حضور در منطقه و ارائه خدمات امدادی و کمک به آواربرداری، دست به اقدامات همدلانه زد و پس از طی دوران بحران با برپایی چادر هیوا (امید) در شهرستان سرپل‌ذهاب و استقرار تعدادی از پرسنل این شرکت، به فراخور نیاز همواره در کنار این هموطنان بود؛ همچنین در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با برگزاری مراسم و ایجاد فضایی شاد، سعی در بهبود وضعیت معیشتی و روحی مردم خصوصا کودکان منطقه کرد.

    جمعیت «هیوا» که در زبان محلی «امید» معنا می‌دهد، سعی دارد با رصد روزانه نیازهای این عزیزان و برطرف کردن این خواسته‌ها در کنار سایر نهادها به اجرای وظایف انسانی و اجتماعی خود پرداخته و کیفیت زندگی ساکنین را در حد توان بهبود بخشد.

    شایان ذکر است که جمعی از مدیران این مجموعه نوروز سال 97 را در شهرستان کرمانشاه و در کنار زلزله زدگان گرامی آغاز کردند به این امید که حضورشان باعث دلگرمی و شادمانی هموطنان این منطقه شود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو