فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

امضای قرارداد طراحی و توسعه اولین پلتفرم ایران خودرو

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با انجام مذاکرات و رفع موانع و مشکلات مربوط به نحوه اجرای فرایندهای مالی و پولی، به زودی قرارداد طراحی و توسعه پلتفرم کلاس B ایران خودرو نهایی می شود.

امضای قرارداد طراحی و توسعه اولین پلتفرم ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جواد نجم الدین با بیان این مطلب گفت: طراحی دو پلتفرم جدید خودرو در کلاس Bو D با سرمایه گذاری 1300 میلیارد تومان و تولید و عرضه 10 محصول جدید بر اساس این پلتفرم ها تا سال 1400 دردستور کار این شرکت قرار دارد .وی افزود : در مورد پلتفرم اول، مذاکره با شرکت های مشاور طراحی و مهندسی آغاز شده و به زودی قرارداد آن، نهایی می شود.
    مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد : نخستین محصول ایران خودرو براساس این پلتفرم ها نیز سال 1393 به بازارمی رسد .
    http://www.asrekhodro.com/News/16417

    نیوسراتو داخلی اواخر مهر ماه می‌آید
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا از ورود خودرو نیوسراتو تولید داخل به بازار ایران از اواخر مهر سال 91 خبر داد. حسن امیری اظهار کرد: در حال حاضر تجهیزات خطوط تولید این خودرو در حال نصب است.
    وی با بیان این که نیوسراتو از ابتدا به صورت CKD وارد شده و در این شرکت تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: به گونه ای برنامه ریزی شده که تا پایان سال اول تولید حدود 30 درصد قطعات این خودرو داخلی سازی شود.
    معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا در خصوص قیمت نیوسراتو، اظهار کرد: قیمت این خودرو نهایی نشده است، ضمن آنکه با توجه به ارزبری بالا عوامل مختلف از جمله نرخ ارز در قیمت آن تاثیرگذار است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16428

    وجود دو پلت‌فرم ایرانی «قربان» و «غدیر»
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت پلتفرم ملی گفت: ما مسوول تولید پلت فرم ملی نیستیم زیرا خودروسازها خصوصی شده‌اند، اما امروز دو پلت فرم قربان و غدیر را در اختیار داریم. مجید هدایت با بیان این که 300 میلیارد تومان برای این موضوع سرمایه گذاری شده است، گفت: ما سهم 90 میلیارد تومانی خودمان را قبول و به ضرورت سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد تومانی در این زمینه اشاره کرده ایم که امیدواریم به آن توجه شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/16438

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو