فونیکسریمکسبهتام

هدایای ارزنده مدیران خودرو به خریداران در ماه رمضان

قرعه کشی یک دستگاه خودرو ۱۱۰S و سه بلیط سفر به برزیل

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو با اعلام شرایط فروش خود در ماه رمضان، با ازای خرید هریک از محصولات برند MVM و یا CHERY شانس برنده شدن مشتریان خود در قرعه کشی یک دستگاه خودرو MVM ۱۱۰S و سه سفر تفریحی به برزیل را مهیا کرد.

قرعه کشی یک دستگاه خودرو ۱۱۰S و سه بلیط سفر به برزیل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت مدیران خودرو تولید کننده محصولات برند MVM  و CHERY که بعنوان بزرگترین خودرو ساز بخش خصوصی حال حاضر در ایران مطرح است، با برگزاری کمپین ویژه خود در ماه مبارک رمضان جوایز ویژه ایی برای خریداران محصولات خود تعیین کرده است.
    بنابر اعلام واحد روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، مشتریان با خرید هریک از محصولات این شرکت از برند CHERY در قرعه کشی سه بلیط سفر به برزیل شرکت داده خواهند شد.
    همچنین هر یک از خریداران انواع محصولات برند MVM با نهایی کردن خرید خود در ماه مبارک رمضان با خرید یکی از محصولات این برند در قرعه کشی جایزه بزرگ ماه مبارک رمضان شامل یک دستگاه خودرو MVM 110S شرکت داده خواهند شد و به قید قرعه به یکی از خریداران این خودرو تقدیم شود.
    شرکت مدیران خودرو همچنین در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه و همچنین ساعات بعد از افطار نیز پذیرای بازدید کنندگان محصولات خود در سراسر نمایندگی های مجاز خود خواهد بود و به پاس حضور بازدیدکنندگان در محل نمایندگی ها به قید قرعه جایزه‌ایی به بازدید کنندگان اعطا خواهد کرد.
    این کمپین همزمان با ماه مبارک رمضان از روز پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان برقرار خواهد بود و هر یک از خریداران با نهایی کردن خرید خود در این ایام می‌تواند شانس برنده شدن هر یک از جوایز تعیین شده را داشته باشد.
    شرکت مدیران خودرو در طول سال های اخیر کمپین های مختلفی اجرا کرده است و جوایز متفاوتی را به خریداران و شرکت کنندگان در این کمپین ها تقدیم کرده است. سفر به چین، سفر به روسیه و ... با جوایز مختلف از جمله کمپین های موفق اجرا شده در مدیران خودرو بوده است.
    علاقه مندان میتوانند جهت اطلاع بیشتر از شرایط فروش به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو