فونیکسریمکسبهتام

حسینی منش مطرح کرد؛

افزایش ایستگاه های سیار معاینه فنی/ مزایای معاینه فنی برتر

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران گفت: بر اساس افزایش متقضیان سه ایستگاه سیار معاینه فنی در دستور کار است.

افزایش ایستگاه های سیار معاینه فنی/ مزایای معاینه فنی برتر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سیدنواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران  با اشاره به اینکه بر اساس افزایش متقضیان سه ایستگاه سیار معاینه فنی در دستور کار است، تصریح کرد: قصد داشتیم که ایستگاه های ثابت معاینه فنی را گسترش دهیم، اما بخش خصوصی تمایلی نشان نداده است و هنوز اندر خم یک کوچه هستیم.

    حسینی منش افزود: دلیل اینکه شهرداری تهران دست به ابتکار برای ایجاد ایستگاه های سیار زد، این بود که می توان در فضاهایی با مقیاس کم نهایت استفاده را برده و همچنین از ازدحام در مراکز معاینه فنی جلوگیری شود.

    وی  با تاکید بر اینکه قیمت معاینه فنی برتر با معاینه فنی عادی یکسان است، افزود: قیمت معاینه فنی 22 هزار تومان است و روزانه 6500 معاینه فنی انجام می شود. همچنین هر خودرویی که معاینه فنی برتر را بگذراند،  شامل تخفیف 20 درصدی یا 7200 تومانی در عوارض طرح جدید می شود.

    مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با باشاره به اینکه بیشترین مردودی خودروها در معاینه فنی مربوط به سطح آلایندگی است، خاطرنشان کرد: 40 درصد مردودی ها شامل 25 درصد آلایندگی و 15 درصد دیگر نقص فنی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط