فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل بهمن موتور خبر داد:

عرضه هاوال H۶در آبان ماه

عصر خودرو- مدیرعامل بهمن موتور از عرضه هاوال شاسی بلند اچ ٦ در آبان ماه امسال خبر داد.

عرضه هاوال H۶در آبان ماه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، حمیدرضا داودزاده ایران در مراسم تحویل اولین سری هاوال H2 به مشتریان با بیان این خبر افزود:طی دو سال گذشته پس از خصوصی شدن گروه بهمن تغییرات عمده‌ای در این مجموعه ایجاد شد.
    او به افزایش 60 درصدی تولید خودرو در سال 96 نسبت به 95 اشاره و تاکید کرد: میزان تولید در سال 95، 15 هزار دستگاه بوده که در سال 96 به 26 هزار دستگاه رسید.
    وی با بیان اینکه به دنبال عرضه دومین محصول هاوال به بازار هستیم، افزود:امیدواریم تا آبان ماه H6 جدید را که به تازگی در چین رونمایی شده وارد بازار کنیم.
    مدیرعامل بهمن موتور با بیان این که استقبال قابل توجهی از B30 و استقبال قابل توجهی شده است، گفت: این خودرو در رده قیمتی خود توانست رتبه نخست کیفیت را به دست بیاورد.
    داوود زاده به عرضه کاپرا 2 در سال گذشته اشاره و اظهار کرد:با توجه به اقبال مردم به خودروهای شاسی بلند تصمیم به همکاری با هاوال گرفتیم که در بین 20 برند اول خودرویی جهان قرار دارد.
    مدیرعامل بهمن موتور ادامه داد: بیش از ٢۰۰ تست ایمنی و فنی خودرو در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت که هفت هزار نفر در آن مشغول به فعالیت هستند انجام می شود.
    به گفته وی، سال گذشته در چین بیش از ٢۰۰ هزار دستگاه از این خودرو تولید شده است.
    داوودزاده تاکید کرد: در دوماه گذشته٣۰ نفر از هاوال در ایران مستقر شده و بر امور نظارت دارند و مجوز تولید زمانی صادر شد که از لحاظ کیفیت به سطح مطلوب دست یافتیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط