فونیکسریمکسبهتام

ازبکستان آماده تبادلات اقتصادی بین ایران در حوزه خودروسازی است

عصر خودرو- سفیر ازبکستان در ایران با اشاره به تبادلات اقتصادی بین ایران و ازبکستان، گفت: ازبکستان آماده تبادلات اقتصادی بین ایران در حوزه خودروسازی است.

ازبکستان آماده تبادلات اقتصادی بین ایران در حوزه خودروسازی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، بهادر عبدالله‌یف عصر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی مازندران اظهار داشت: مازندران ظرفیت خوبی در زمینه‌های اقتصادی و گردشگری دارد که برخی از مزایا در دنیا بی‌نظیر است تا روابط دو کشور را تعمیق بخشیم.

    وی افزود: در نشست با فعالان اقتصادی انسان‌های کار و عملیاتی شرکت می‌کنند که برای گسترش فعالیت اقتصادی برای ما بسیار اهمیت دارد.

    عبدالله‌یف ادامه داد: در سال‌های اخیر به عنوان کشور ما در جامعه جهانی رتبه خوبی را به خود اختصاص داد که تلاش داریم شرایط مطلوبی برای کارآفرینان ایرانی در کشور ازبکستان فراهم کنیم.

    وی افزود: ازبکستان در چند سال گذشته از کشور عقب افتاده به کشور مدرن و در زمینه حمل و نقل و توسعه یافته تبدیل شد و با کارخانه‌های مدرن ماشین‌سازی سالانه 300 هزار اتومبیل مختلف تولید می‌کند.

    سفیر ازبکستان ادامه داد: تولید در ازبکستان بسیار افزایش یافت و لیست وسیعی از کالاهای فراوان مانند وسایل برقی کود شیمیایی کالای نساجی داروسازی را صادر کند.

    وی گفت: محصولات کشاورزی ازبکستان به بیش از 85 کشور صادر می‌شود که اصلاحات وسیع اقتصادی در سال‌های اخیر وارد مرحله اجرا شد.

    عبدالله‌یف افزود: توسعه در استراتژی اقدامات اصولی مردم اولویت مهم تعیین شد و ارتقا ظرفیت اقتصاد احداث کارخانه مجهز و استحصال کارخانه صادراتی از دیگر مزایای کشور است و سیاست ارزی ازبکستان کاملا پاسخگوی منافع اقتصادی و تجارت شد و سرمایه‌گذار خارجی تمام سودرا با تضمین دولت دریافت می‌کند.

    وی بیان کرد: شعار 2018 کشور ما حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان فعال و ایده‌های نوآور و توجه به بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو