فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ؛

اجرای ۶۵۰ پروژه ارتقای کیفیت در ایران خودرو

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از بهبود ۶۵ درصدی کیفیت محصولات ایران خودرو خبر داد و مهمترین نقشه راه جهانی شدن ایران خودرو را دستیابی به تولید بدون عیب، ارتقای ایمنی و مشتری مداری اعلام کرد.

اجرای ۶۵۰ پروژه ارتقای کیفیت در ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جواد نجم الدین مدیر عامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو گفت: رکن اساسی در رقابت پذیری صنعت خودرو ایران در بازارهای جهانی کیفیت و توجه به خواست و سلیقه مشتریان است.
    وی افزایش و ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو همپای رشد تیراژ تولید را ماموریتی مهم برای این شرکت اعلام و اظهار کرد: ایران خودرو از طریق یپاده سازی سیتم های نوین و پیچیده کیفی و جذب نخبگان متخصص توانسته طی 3 سال اخیر نمره منفی کیفی محصولات خود را به رده جهانی برساند.
    نجم الدین مهمترین برنامه های ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو درسال تولید ملی را کیفیت سازندگان، اجرای سیاست تعدد منابع تامین، تمرکز بیشتر روی ایرادات عملکردی خودروها برای دست یابی به اهداف کیفی و ارتقای رضایت مندی مشتریان عنوان کرد.
    مدیر عامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: با اجرای نزدیک به 650 پروژه ارتقای کیفیت در سه سال اخیر، کیفیت محصولات ایران خودرو حدود 65 درصد بهبود پیدا کرده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16138
    سهم دو درصدی ایران از صنعت خودروسازی جهان
     شش سال پیش در چنین روزی، سهم ایران از صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی جهان به ترتیب به حدود دو و یک درصد اعلام شد. آخرین آمار منتشر شده از سوی انجمن جهانی خودروسازان حاکی از آن است که ایران سیزدهمین خودروساز بزرگ جهان در سال 2011 بوده است.
    تولید خودروی ایران در سال 2011 با رشد 3.1 درصدی نسبت به سال قبل از آن به یک میلیون و 648 هزار و 505 دستگاه رسید. این میزان تولید حدود دو درصد از کل تولید جهانی خودرو را شامل می شود. در سال 2011 در مجموع 80 میلیون و 92 هزار و 840 دستگاه انواع خودرو در جهان به تولید رسید.
    از سوی دیگر در حوزه قطعه سازی، ایران فقط یک درصد از کل تولید جهان را در اختیار دارد. در دنیا سالانه 1600 میلیارد دلار تجارت در حوزه صنعت قطعه سازی انجام می شود اما این صنعت در بازار ایران فقط 15 میلیارد دلارگردش مالی دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16119

    همکاری ایران و چین در زمینه تولید خودروهای برقی
    شش سال پیش در چنین روزی، اعلام شد که بخش خصوصی ایران با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست با واحدهای صنعتی چین برای تبادل تجربیات و ساخت انواع وسایط نقلیه برقی با یکدیگر وارد همکاری می شوند.
    علی محمد شاعری ، قائم مقام سابق سازمان حفاظت محیط زیست ایران اظهار کرد: در بازدید از چند واحد صنعتی دارای فن آوری تولید وسایط نقلیه برقی در شانگهای مقرر شد طی یک سال آینده با همکاری بخش خصوصی و حمایت وزارت کشور و سازمان حفاظت محیط زیست، این فن آوری به خصوص در ساخت اتوبوس و مینی بوس های برقی در داخل ایران توسعه یابد.
    وی گفت: در زمان حاضر در ایران بیش از 10 هزار مینی بوس فرسوده تردد می کنند که باید بزودی نوسازی شوند و بهره گیری از تجربه و فن آوری جدید تولید وسایط نقلیه عمومی برقی در این روند موضوع مهمی است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16111

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط