فونیکسریمکسبهتام

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین:

خودروهای برقی دانشگاه آزاد قزوین وارد بازار می‌شود

عصر خودرو- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از اخذ مجوز شماره گذاری خودروی برقی ۲ نفره این دانشگاه خبر داد و گفت: قرار است در پنج مرحله، ۴۰۰ دستگاه از این خودرو وارد بازار شود.

خودروهای برقی دانشگاه آزاد قزوین وارد بازار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم پاسداشت مقام معلم، با حضور مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و استادان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

    موسی خانی در این مراسم با اشاره به مشکلات دانشگاه های کشور در جذب دانشجو و پذیرش بدون کنکور داوطلبان، خطاب به استادان گفت: موفقیت دانشگاه مرهون تلاش و زحمات استادان است و برای ادامه کار قطعاً نیازمند همراهی و همکاری استادان هستیم.

    وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با 162 هزار مراجعه به پایگاه های علمی رتبه اول کشور را به دست آورده است، اظهار داشت: این در حالی است که تعداد دانشجویان این واحد دانشگاهی از برخی واحدهای دیگر کمتر است و جا دارد از تمام استادانی که دانشجویان را به سمت تحقیق و پژوهش سوق می دهند، تشکر کنم.

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین از اخذ مجوز شماره گذاری خودروی برقی 2 نفره این دانشگاه خبر داد و افزود: قرار است در پنج مرحله، 400 دستگاه از این خودرو وارد بازار شود. به صورت جدی به دنبال جذب سرمایه گذار برای این محصول بومی و تولید شده توسط پژوهشگران خود هستیم و دولت و شخص رئیس جمهور هم از آن حمایت می کنند.

    موسی خانی با تأکید بر اینکه دانشگاه ها باید تحقیق و پژوهش را در اولویت قرار دهند، خاطر نشان کرد: امروز بیشتر دانشگاه های جهان به سوی استارتاپ ها، محصولات نوآورانه و تولید ثروت از محل دانش حرکت می کنند. بنابراین برای تحقق شعار امسال که سال حمایت از کالای ایرانی است، دانشگاهیان باید به تولید کنندگان برای ارائه محصولات با کیفیت کمک کنند.

    وی با بیان اینکه امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین یک اکوسیستم کارآفرینی ایجاد کند، گفت: همه شرایط این اکوسیستم فراهم به جز نیروی انسانی خلاق، توانمند و ماهر فراهم است که باید بتواند از ین امکانات، شرایط و منطقه صنعتی پیرامون خود استفاده کند.

    موسی خانی در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می تواند همواره برای کشور یک الگو خوب و موفق باشد.

    اجرای تواشیح، اجرای موسیقی زنده و تقدیر از مدیران و استادان برتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، از دیگر بخش های این مراسم بود.

    همچنین استادان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با تشکیل جلسات و کارگروه های مختلف، به بررسی مسایل و مشکلات مربوط به حوزه آموزش و پژوهش پرداختند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو