فونیکسریمکسبهتام

در جلسه ستاد طرح خروج خودروهای فرسوده عنوان شد:

تلاش ایدرو برای اجرای موفق طرح ملی نوسازی ناوگان سنگین

عصر خودرو- رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به استقبال خوب از این طرح افزود : برای نهایی شدن جزییات و بررسی کلیه راهکارهای اجرایی ان باید تمامی جوانب ان مورد بررسی ,سپس اطلاع رسانی و ثبت نام صورت پذیرد .

تلاش ایدرو برای اجرای موفق طرح ملی نوسازی ناوگان سنگین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایدرو نیوز،  این جلسه که با حضور ریاست هیئت عامل ایدرو، معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو، مشاور رئیس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت های فرسوده و ناپایدار شهری، معاون وزیر اقتصاد و دارایی , قائم مقام رئیس بانک مرکزی، معاون وزیر راه و شهرسازی، و سایر اعضای ستاد طرح خروج خودروهای فرسوده تجاری در محل ستاد طرح ( ایدرو) برگزار شد، آخرین دستور جلسه این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

     رئیس هیئت عامل ایدرو در این جلسه با تاکید بر منافع طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین برای کشور و مردم گفت :پیش نیاز طرح خروج خودروهای فرسوده تجاری و خودروهای سنگین مهیا شده و تمامی دست اندرکاران در بدنه دولت در اجرای مناسب طرح مشارکت داشته و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز تمامی تلاش خود را با همکاری شرکت های خودروسازی در اجرای مناسب این طرح بکار خواهد گرفت.

    معظمی با اشاره به بندهای این دستور جلسه که شامل : ارائه آخرین مصوبه شورای اقتصاد، ارائه آخرین وضعیت اخذ مصوبات لازم از هیات امنای صندوق توسعه ملی، ارائه آخرین وضعیت اخذ مصوبه هیات وزیران در خصوص تسهیلات ریالی طرح توسعه نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، ارائه نقطه نظرات نمایندگان دستگاه ها در مورد گردش کار اجرایی ارائه شده در جلسه قبل و ارائه گزارش آخرین وضعیت اقدامات صورت گرفته را با سایر اعضا ستاد مورد بحث و بررسی قرار داد.

    وی با اشاره به استقبال خوب از این طرح افزود : برای نهایی شدن جزییات و بررسی کلیه راهکارهای اجرایی ان باید تمامی جوانب ان مورد بررسی ,سپس اطلاع رسانی و ثبت نام صورت پذیرد .

    رئیس هیات عامل ایدرو تصریح کرد : با بررسی طرح موجود و اثرات طرح جدید باید هزینه ها و اختلافات ریالی ان مورد بررسی قرار گیرد .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط