فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی:

هرماه ۶۰ اتوبوس به لیست فرسوده ها اضافه می شود

دوکابینهاهم پیرشدند

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: هرماه ۶۰ اتوبوس به سن فرسودگی می رسند.

هرماه ۶۰ اتوبوس به لیست فرسوده ها اضافه می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران،  با بیان این که وضعیت فرسودگی اتوبوس‌های پایتخت وضعیت نامناسبی است، گفت: 6 هزار و 200 اتوبوس در تهران فعالیت می‌کنند که 50 درصد آن فرسوده است و هرماه 60 تا 70 اتوبوس به سن فرسودگی اضافه می‌شوند.

    مدیرعامل شرکت واحد ادامه داد: اتوبوس‌های دو کابین شهر تهران هم به سن فرسودگی رسیده‌اند و به همین دلیل است که میزان مردودی در معاینه فنی اتوبوس‌های تهران افزایش پیدا کرده است.

    سنندجی با بیان این که سال‌هاست موضوع فرسودگی اتوبوس‌ها را گفته‌ایم و امیدواریم امسال در طرح دولت هزار دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان شود، گفت: نمی‌توانیم اتوبوسی را از رده خارج کنیم و مجبوریم با اورهال‌کردن اتوبوس‌ها آنها را به هر زحمتی شده در ناوگان حفظ کنیم هرچند که برخی از این اتوبوس‌ها از لحاظ شکل ظاهری و نظافت دیگر نمی‌توان برایشان کاری کرد.

    سنندجی در خصوص مخازن گاز اتوبوس های گاز سوز هم توضیح داد: تمامی مخازن گاز این اتوبوس‌ها تست مخزن شده است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد. البته تست مخازن با فرسودگی دو موضوع جدا است. تمامی این اتوبوس‌ها سنشان بالای هشت سال است و سن فرسودگی را رد کرده‌اند.

    مدیرعامل شرکت واحد با بیان این که میانگین سن ناوگان به 9.5 سال رسیده است گفت: ما برای کاهش سن ناوگان و توسعه شبکه به اتوبوس‌های تازه نیاز داریم این موضوع را هم سال‌هاست می‌گوییم. درحال‌حاضر برای نوسازی ناوگان به 3 هزار و 500 اتوبوس نیاز داریم.

    سنندجی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شبکه اتوبوسرانی را هم توسعه بدهیم به 3 هزار و 500 اتوبوس دیگر نیاز داریم و در مجموع تهران برای برطرف کردن نیازهایش به 7 هزار اتوبوس نیاز دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط