فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد:

هیچ مجوزی برای افزایش قیمت خودروهای زیر ۵۰ میلیون صادر نشده است

عصر خودرو- رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هیچ مجوزی برای افزایش قیمت خودروهای زیر ۵۰ میلیون صادر نشده است.

هیچ مجوزی برای افزایش قیمت خودروهای زیر ۵۰ میلیون صادر نشده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سید محمد نوابی بعدازظهر امروز در حاشیه همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسیدگی به نرخ قیمت خودرو در ایران یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.

    وی با اشاره به برخی شایعات برای افزایش قیمت خودرو بیان کرد: هیچ مجوزی برای افزایش قیمت خودروهای زیر 50 میلیون تومان صادر نشده است.

    رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان اینکه در صورت افزایش قیمت هرگونه خودرو بدون مجوز مراجع مربوطه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با متخلفان برخورد می‌کند تصریح کرد: با توجه به مصوبات شورای عالی کار در کشور 20 درصد به دستمزد کارگران اضافه‌شده است.

    وی با تأکید بر لزوم تعیین سهم افزایش دستمزد بر قیمت خودرو یادآور شد: تولیدات سرمایه‌ای و غیر سرمایه‌ای برای افزایش قیمت باید از مرجعی مجوز داشته باشند و خودروسازها یا باید از شورای رقابت یا از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز داشته باشند.

    نوابی با اشاره به اینکه دو نوع افزایش در قیمت خودروداریم تصریح کرد: بنگاه‌هایی که با ما کار می‌کنند تولیدکنندگان داخل کشور هستند که نمایندگان رسمی اجازه افزایش قیمت خودرو را ندارند و ضوابط قیمت‌گذاری این سازمان برای خودروهای وارداتی تعیین‌شده و مشخص است.

    وی ابراز داشت: دو شرکت بزرگ خودروسازی در ایران وجود دارد که قیمتی را که از سوی کارخانه تعیین می‌شود باید از سوی وزارت صنعت و معدن تأیید شود.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: در معاملات دست‌دوم کالا، قیمت‌های به‌صورت توافقی بین طرفین قرارداد تعیین می‌شود و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در آن تصرفی ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو