فونیکسریمکسبهتام

سردار مهماندار اعلام کرد

هیچ پارکینگی برای نمایشگاه کتاب امسال پیش‌بینی نشده است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در نمایشگاه کتاب امسال در مصلی هیچ پارکینگی برای پارک خودرو پیش‌بینی نشده و شهروندان باید از سیستم حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.

هیچ پارکینگی برای نمایشگاه کتاب امسال پیش‌بینی نشده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری در خصوص تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب اظهارداشت: از 12 اردیبهشت ماه در مصلای تهران نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

    وی با اعلام این مطلب که نیروی انتظامی با برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی به شدت مخالف بوده و این مخالفت را حتی به صورت کتبی نیز اعلام کرده است، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب نمایشگاهی پرمخاطب است و مراجعه تعداد کثیری از افراد را در پی دارد؛ این مراجعه می‌تواند تراکم و ترافیک سنگینی را در بر داشته باشد.

    وی گفت: محدوده مصلی شاه‌راه عبوری شمال به جنوب و شرق به غرب تهران است و هرگونه تراکم و ترافیکی می‌تواند ترافیک سنگینی را در این محدوده رقم بزند؛ همچنین به افزایش آلودگی نیز می‌افزاید و می‌تواند نارضایتی مردم و اهالی را نیز در بر داشته باشد.

    این مقام ارشد پلیس راهور فاتب تصریح کرد: پلیس در این زمینه با حداکثر توان خود وارد خواهد شد تا بتواند معضلات و مشکلات موجود در روزهای برگزاری را به حداقل برساند؛ گره‌خوردگی ترافیکی را برطرف کند و اگر تصادفی رخ داد آن را مدیریت کرده و به کنار هدایت کند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب که «در مصلای امسال هیچگونه پارکینگی برای پارک خودرو پیش‌بینی نشده است»، اظهارداشت: این مورد نظر شهرداری بوده است؛ آن منطقه اصلاً گنجایش این همه مراجعه را ندارد و بهترین کار و تمرین برای عدم استفاده از خودروی شخصی و استفاده از حمل و نقل عمومی، نمایشگاه کتاب امسال است.

    وی گفت: تسهیلات خوبی در حوزه اتوبوسرانی و مترو برای این کار اندیشیده شده است.

    رئیس راهور تهران بزرگ در خصوص کاروان‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و اتوبوس‌هایی که به صورت کاروانی از استان‌ها برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران عازم هستند، گفت: هماهنگی لازم در این خصوص انجام شده و اتوبوس‌های این کاروان‌ها به صورت مستقیم وارد پارکینگ نمایشگاه خواهند شد.

    وی از شهروندان درخواست کرد که از پارک خودروی خود در خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف نمایشگاه پرهیز کنند چرا که مأموران پلیس به ناچار خودروهای آنها را منتقل خواهند کرد.

    سردار مهماندار به افرادی که از شهرستان‌ها برای بازدید نمایشگاه کتاب به تهران می‌آیند توصیه کرد که از پارک سوارهایی که اطراف تهران وجود دارد برای تردد به نمایشگاه استفاده کنند.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم شده تا پیک خودرویی در داخل نمایشگاه مستقر باشد و بتواند خریدهای مردم را جابجا کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو