فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌ داران خودرو خبر داد:

فعالیت ۲۵۰ واحد صنفی فروش خودرو با مجوز یک ساله

عصر خودرو- رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودروی تهران از فعالیت ۲۵۰ واحد صنفی فروش خودرو با مجوز یک ساله خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۵۰ واحد صنفی فعال در زمینه فروش خودرو دارای مجوز یک ساله هستند که در صورت نداشتن تخلف، مجوز آن ها تمدید خواهد شد.

فعالیت ۲۵۰ واحد صنفی فروش خودرو با مجوز یک ساله
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۰۰

    سعید موتمنی در گفت و گو با پایگاه خبری عصر خودرو در پاسخ به پرسش نحوه فعالیت واحدهای نظارت این اتحادیه بر واحدهای متخلف تصریح کرد: در حال حاضر واحد نظارت اتحادیه، اقدام به گشت زنی در سطح شهر کرده و واحدهای بدون مجوز را شناسایی می کند و از آن ها برای انجام مراحل مربوط به دریافت مجوز دعوت به عمل می آورد.
    وی با اشاره به فعالیت 250 واحد صنفی دارای مجوز یک ساله اظهار کرد: مجوز این دسته از واحدها در صورت نداشتن تخلف تمدید خواهد شد و سعی اتحادیه همواره بر گسترش تعداد واحدهای دارای مجوز است.
    رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودروی تهران با تاکید بر این که در حال حاضر برخی از واحدهایی که مساحت در اندازه های 30 تا 40 متر هستند، قادر به دریافت مجوز نخواهند بود، گفت: هم اکنون برخی از واحدهایی که به صورت غیر مجاز در حال فعالیت هستند، شرایط دریافت مجوز را ندارند که باید برای کسب این مجوز، نسبت به انجام تغییراتی در بدنه خود اقدام کنند.
    موتمنی با تاکید بر این که این اتحادیه همواره شرایط را برای دریافت مجوز برای واحدهایی که بدون مجوز در حال فعالیت هستند، فراهم کرده است، ادامه داد: بررسی های این اتحادیه نشان می دهد که تخلف انجام شده در حوزه واحدهای مجوز دار در طول یک سال گذشته به یک مورد رسیده است.
    وی با تاکید بر این که واحدهای دارای مجوز ملزم به نصب این پروانه در واحد صنفی خود هستند، ادامه داد: اگر خریداری نسبت به خرید از مباشری به جای دارنده مجوز خرید، اقدام می کند باید مدارک آن نیز در واحد صنفی موجود باشد .
    رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودروی تهران تاکید کرد که خریداران خودرو باید نسبت به خرید خودرو از واحدهای دارای مجوز اقدام کنند چرا که در این صورت امکان پیگیری تخلف از سوی آن ها وجود خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط