فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای استان تهران:

رانندگان تاکسی شهرستان‌های تهران برای ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه می‌شوند

عصر خودرو- عضو شورای استان تهران گفت: رانندگان تاکسی شهرستان‌های استان تهران با توجه به اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند که یکی از آنها جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک است.

رانندگان تاکسی شهرستان‌های تهران برای ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محمد عظیمی اظهار داشت: رانندگان تاکسی شهرستان‌های استان تهران برای ورود به شهر تهران با مشکلاتی مواجه هستند.

    وی ادامه داد: شهرستان‌های اطراف تهران بار مشکلات شهر را تحمل می‌کنند در صورتی که طرح ترافیک و زوج و فردی که از سوی سازمان شهرداری تهران اعمال می‌شود، مشکلاتی برای رانندگان حمل‌ونقل عمومی قرچک، ورامین و پیشوا به وجود آورده است.

    عظیمی ادامه داد: رانندگان حمل‌ونقل عمومی به خصوص تاکسی‌ها در حین عبور از مسیری که برای پیاده کردن مسافران به سمت ترمینال‌های مسافربری و یا مترو طی می‌کنند مجبور به ورود در محدوده طرح ترافیک و یا زوج و فرد هستند.

    عضو شورای استان تهران ادامه داد این رانندگان در سال‌های گذشته مبلغ زیادی را به عنوان جریمه پرداخت کردند لذا خواهشمندیم که طرح ترافیک را به شکلی تعریف کنند که شامل پایانه‌ها نشود و یا امتیازی برای تسهیل ورود خودروهای عمومی بدون پرداخت جریمه قائل شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط