فونیکسریمکسبهتام

معاون فروش و خدمات پس‌ از فروش شرکت زامیاد خبر داد:

آغاز طرح ویژه فروش ون ایویکو

عصر خودرو- فروش ویژه ون ایویکو با شرایط متنوع خرید برای متقاضیان آغاز شد.

آغاز طرح ویژه فروش ون ایویکو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، معاون فروش و خدمات پس‌ از فروش شرکت زامیاد گفت: این شرکت در راستای کمک به نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل کشور در حوزه های حمل بار و مسافر طرح ویژه فروش ون ایویکو را با شرایط نقدی و اعتباری با زمان تحویل فوری برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته است.

    وی با اشاره به کاربری های متنوع ون ایویکو یاد آور شد: با توجه به اینکه این محصول به غیر از کاربری مسافری، قابلیت هایی نظیر: آمبولانس، ‌ویژه مسافرتی، توریستی، تشریفات هتل ها و حتی حمل بار را دارد، در این طرح به دو صورت با صندلی مسافری و بدون صندلی عرضه شده است.

    ون ایویکو تولیدی شرکت زامیاد از تجهیزاتی چون موتور دیزل با مصرف سوخت بسیار کم، استاندارد آلایندگی (Euro4+DPF)، حجم موتور 3000 سی سی و توان 143 اسب بخار، با گیربکس 5 سرعته دستی، ارتفاع بلند 165 سانتیمتری داخل اتاق، ترمز ABS+EBD، دو درب باز شو عقب و درب کشویی بغل، سیستم تهویه هوای اتوماتیک با قابلیت تقسیم در سراسر اتاق و ... بهره می برد.

    رضا تقوی با اشاره به اینکه متقاضیان خرید این محصول می توانند متناسب با میزان پیش پرداخت های متنوع در این طرح در زمان ثبت نام، از تخفیف های ویژه و استثنایی تا سقف 10 میلیون تومان برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد برای متقاضیانی که از تسهیلات لیزینگ استفاده می کنند، این امکان را فراهم کرده است تا مراحل کاری خود را بدون نیاز به ارائه وثیقه ملکی و ضامن معتبر، انجام دهند. ضمن اینکه دوره پرداخت نیز برای متقاضیان 60 ماهه و با سود مناسب محاسبه شده است.

    متقاضیان برای خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط متنوع فروش، گستردگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران و کیفیت به روز این محصول اروپایی می توانند ضمن مراجعه به نمایندگی ها و عاملیت های مجاز فروش شرکت زامیاد در سراسر کشور و نمایشگاه مرکزی این شرکت به نشانی کیلومتر 16 جاده قدیم کرج- معاونت فروش و خدمات پس از فروش، با شماره های 44923272 و 44922934 -021 اداره بازاریابی شرکت زامیاد نیز تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو