فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

عرضه تندر ۹۰ دنده اتوماتیک به بازار

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق تولید تندر۹۰ ایران خودرو گفت : طرح تولید تندر ۹۰ دنده اتوماتیک در گروه صنعتی ایران خودرو در حال اجراست و این خودرو در سال ۹۱ به مشتریان عرضه می شود.

عرضه تندر ۹۰ دنده اتوماتیک به بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محمدرضا معتمد افزود: طرح دیگر ایران خودروتندر 90 با ظاهری تغییر یافته ( face lift ) است که این خودرو سال 92 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت .
    وی با بیان این که ایران خودرو در سال 90 بیش از 32 هزار خودروی تندر 90تولید و روانه بازار کرد، اضافه کرد: برای سال 91 تولید 80 هزار تندر 90 برنامه ریزی کرده ایم.
    معاون سابق تولید تندر90 ایران خودرو افزود : براساس ارزیابی های انجام شده دراواخر سال 90 ، نمره منفی تندر 90ایران خودرو به 21 و 25 صدم ارتقا یافت که این سطح از کیفیت و کاهش نمره منفی ، بهترین وضع ثبت شده از ابتدای تولید خودرو تندر 90 در کشور محسوب می شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/15625

    مجوز خاص دولت به ایرانیان خارج برای واردات خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی تصویر ابلاغیه دولت برای واردات خودرو با عمر سه سال منتشر شد. بر اساس این مصوبه، کارکنان سفارتخانه‌ها و ایرانیان مقیم خارج این اجازه را داشتند برای یک بار نسبت به واردات یک دستگاه خودروی سواری تولید داخل صادراتی به عنوان کالای برگشتی به کشور اقدام کنند.
    http://www.asrekhodro.com/News/15624

    فروش 30 هزار خودرو سایپا در عراق
    شش سال پیش در چنین روزی روزنامه اصوات العراق نوشت : شرکت ملی خودروسازی وابسته به وزارت صنایع عراق از فروش 30 هزار دستگاه از محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا در این کشور خبر داد. همزمان با آغاز تولید دیگر محصول گروه خودروسازی سایپا با نام تیبا تردد آن از ماه مارس سال 2012 در خیابان های عراق آغاز شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15597

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم