فونیکسریمکسبهتام

خریداران خودروهای اروندی خواستار ترخیص خودروی خود شدند

عصر خودرو- تعدادی از صاحبان خودروهای اروندی که خودروی خریداری شده آنها از گمرک خرمشهر ترخیص نشده، به نشانه اعتراض روز یکشنبه در مقابل ساختمان استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند.

خریداران خودروهای اروندی خواستار ترخیص خودروی خود شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، بالغ بر 20 نفر از صاحبان خودروهای اروندی که خودروهای آنها به دلیل آنچه که مسایل قانونی عنوان شده، به مدت سه ماه است که در گمرک خرمشهر متوقف و از ترخیص آنها خودداری می شود، برای رسیدگی به خواسته خود در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.
    یکی از تجمع کنندگان که خواست نام وی در خبر ذکر نشود بیان کرد: پول گمرکی خودروها پرداخت شده اما از سه ماه پیش این خودروها در گمرک خرمشهر توقیف شده است و هنوز هیچ مسئولی پاسخگو نیست.
    وی گفت: تعدادی از تجمع کنندگان امروز با معاون امنیتی و انتظامی استانداری صحبت کردند و مقرر شده که فردا در خرمشهر این موضوع از سوی مدیران استانی پیگیری شود.
    یکی از نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون جمعه هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با صحبتی که وزیر اقتصاد و امور دارایی داشتم وزیر قول مساعد دادند که تا چند روز دیگر این خودروها از گمرک خرمشهر ترخیص شوند.
    همایون یوسفی افزوده بود: مشکل تضمین و بیمه این خودروهای اروندی حل می شود و مقرر شده که پول اسقاطی از صاحبان این خودروها پرداخت نشود.
    گفته می شود چهار هزار خودروی اروندی به مدت 3 ماه است که در گمرک خرمشهر به دلیل مشکلات قانونی ترخیص نشده که این موضوع باعث نارضایتی خریداران این خودروها شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط