فونیکسریمکسبهتام

۲ هزار خبرنگار مجوز طرح ترافیک دریافت می‌کنند

عصر خودرو- مشاور اطلاع‌رسانی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه در روزهای آینده مدارک هویتی خبرنگاران بررسی خواهد شد، گفت: ۲هزار خبرنگار طرح ترافیک ۹۷ دریافت می‌کنند.

۲ هزار خبرنگار مجوز طرح ترافیک دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، علی پیرحسین‌لو  با اشاره به تمهیدات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برای ارسال به‌موقع‌ مدارک خبرنگاران به معاونت اظهار کرد: در همین زمینه ایمیلی تهیه شده و آدرس آن از طریق پیامک به خبرنگاران ارسال شد تا این افراد مدارک خود را به این آدرس ایمیل کنند.

    وی تصریح کرد: بر همین اساس خبرنگاران باید هریک از مدارک اعم از معرفی‌نامه از محل کار ــ بیمه خبرنگاری (لیست بیمه محل کار یا ارشاد) ــ 10 اثر شش ماه اخیر را برای طرح ترافیک خبرنگاری 97 ارسال نکرده‌اند تا ساعت 18 یکشنبه 97/02/2، به آدرس reporter-traffic@tehran.ir ارسال کنند.

    مشاور اطلاع‌رسانی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که چرا سامانه ثبت‌نام طرح ترافیک مرتب دچار تغییر می‌شود، بیان کرد: تغییر در این سامانه فقط یک بار صورت گرفته است و آن هم برمی‌گردد به زمان قبل از تصویب آیین‌نامه توزیع طرح ترافیک در کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران که پس از تأیید این کمیسیون برخی از اطلاعات تغییر کرد.

    وی گفت: در سال‌های گذشته افراد به‌صرف داشتن کارت خبرنگاری اقدام به دریافت طرح ترافیک می‌کردند که این موضوع امسال تغییر پیدا کرده است و بر همین اساس معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران پس از دریافت مدارک اقدام به بررسی آنها و در نهایت تأیید یا عدم تأیید آنها خواهد کرد.

    پیرحسین‌لو ادامه داد: در آیین‌نامه تأییدشده از سوی کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران تأکید شده که خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک باید مدارک هویتی خود را اعم از معرفی‌نامه، بیمه و یا 10 اثر در 6 ماه گذشته ارائه کنند.

    مشاور اطلاع‌رسانی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خبرنگارانی که در چند مجموعه خبری فعال هستند و نمی‌توانند از رسانه خود معرفی‌نامه دریافت کنند نیز می‌توانند از یکی از صنف‌های خبری معرفی‌نامه اخذ کنند و آن را به معاونت حمل‌ونقل بدهند.

    وی تصریح کرد: بر همین اساس خبرنگاران برای احراز هویتی خود باید یکی از مدارک از جمله بیمه تأمین اجتماعی طرف قرارداد با مؤسسه خبری، بیمه خبرنگاری (وزارت ارشاد) و یا 10 اثر منتشرشده در 6 ماه گذشته خود را آپلود و در سامانه ارسال کنند.

    پیرحسین‌لو ادامه داد: افرادی که کار تصویری (عکاسان) انجام می‌دهند و همچنین افرادی که در رسانه‌های شنیداری فعال هستند نیز می‌توانند 10 اثر خود را در 6 ماه گذشته به‌صورت پی‌دی‌اف به سامانه ارسال کنند.

    مشاور اطلاع‌رسانی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: تلاش می‌شود از 3 درصد سهمیه حدود 2 هزار طرح ترافیک به خبرنگاران داده شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو