فونیکسریمکسبهتام

شهردار ورامین:

معضل ترافیک و کمبود پارکینگ در ورامین مرتفع می شود

عصر خودرو- شهردار ورامین گفت: معضل ترافیک و کمبود پارکینگ در ورامین مرتفع می شود.

معضل ترافیک و کمبود پارکینگ در ورامین مرتفع می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسین دهقان صبح شنبه در دیدار با رییس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران اتومبیل که در دفتر شهرداری انجام شد بیان داشت: اختلال در رفت و آمد و ایجاد ترافیک یکی از مشکلاتی است که برخی مشاغل مانند نمایشگاه های خودرو باعث آن می شوند.

    دهقان گفت: در مناطق مرکزی ورامین که دارای فضای اندکی برای پارک خودرو است، توقف خودروها در پیاده رو و خیابان ها توسط نمایشگاه داران باعث اختلال در رفت و آمد مردم شده است.

    شهردار ورامین بیان داشت: این موضوع همواره مورد اعتراض و گلایه مردم این شهرستان بوده است که با همکاری و تعامل مشترک اتحادیه، شهرداری و پلیس راهور حل خواهد شد.

    ابوطالب شیرکوند، رییس اتحادیه املاک و نمایشگاه داران اتومبیل، آژانس های کرایه، وانت بار و پارکینگ های ورامین در دیدار با شهردار ورامین به کمبود پارکینگ در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: این امر منجر به معضلات ترافیکی زیادی شده است و برای حل این مشکل حاضر به هرگونه همکاری هستیم و در صورتی که شهرداری زمینی را در اختیار قرار دهد سرمایه گذار برای احداث و حل مشکل پارکینگ در ورامین معرفی خواهیم کرد.

    شیرکوند گفت: این اتحادیه در یک سال اخیر و برای صنوف مختلف تحت پوشش، اقدامات ارزنده ای انجام داده که حذف عوارض کسب و پیشه برای 2صنف املاک و نمایشگاه داران اتومبیل با نظر قانونی شهرداری برای جبران اشتباه انجام شده است.

    وی افزود: مشکل عدم استقرار صنوف سیار مانند، از جمله معضلات مهم هم صنفی های کمتر برخوردار این اتحادیه است که با تدابیر اندیشیده شده و رایزنی با شهرداری، پلیس راهور و شورای ترافیک شهرستان، در سال 97 گام های ارزنده ای در این زمینه برداشته خواهد شد.

    شیرکوند با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در نقاط مختلف شهر اظهار داشت: آماده همکاری با شهرداری برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم و به کمک شهرداری خواهیم آمد چون این گونه موارد، به اشتغال و امنیت املاکی ها لطمه زده و در درازمدت، شهر را نیز دچار مشکل خواهد کرد.

    دهقان در پایان اضافه کرد: خوشبختانه بین راهور، اتحادیه و شهرداری ارتباط خوبی برقرار شده و به این ترتیب، به زودی مشکل استقرار وانت بارها حل می شود و درعین حال، برای معضل ترافیکی و کمبود پارکینگ نیز تدابیر ویژه ای اندیشیده خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو