فونیکسریمکسبهتام

در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور عنوان شد

هشدار پلیس به مسافران محورهای کوهستانی

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور و هشدار نسبت به ناپایداری شرایط جوی طی امروز و فردا علت واژگونی حادثه اتوبوسی که امروز رخ داد را "عدم توجه به جلو از سوی راننده به دلیل خستگی وخواب‌آلودگی" عنوان کرد.

هشدار پلیس به مسافران محورهای کوهستانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی در مورد علت واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار-قم  اظهار کرد: این اتوبوس اسکانیا از مبداء مشهد به سمت کاشان در حال حرکت بود که در آزاد راه قم-گرمسار واژگون شد و علت آن عدم توجه به جلو از سوی راننده،‌ ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بود.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه به وضعیت جوی راه‌های کشور اشاره کرد و با هشدار نسبت به شرایط ناپایدار جوی در محورهای مواصلاتی طی امشب و فردا گفت: به رانندگان توصیه می‌شود که حتما در سفر به مناطق کوهستانی زنجیرچرخ همراه داشته باشند و پیش از حرکت،‌ وضعیت راه‌ها را جویا شوند.

    وی همچنین در مورد آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی نیز اظهار کرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان گیلان، برخی محورهای استان زنجان، محور چای‌پاره-ماکو در استان آذربایجان غربی،‌پارس‌آباد-مغان در استان اردبیل، محدوده امین‌آباد فیروزکوه و رامسر مازندران بارش باران را شاهد هستیم.

    سرهنگ رحمانی ادامه داد: همچنین در اغلب محورهای استان ایلام و کردستان و محورهای سرپل‌ ذهاب-قصر شیرین - گیلان غرب در استان کرمانشاه گرد و غبار را شاهد هستیم.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه در محورهای استان مرکزی نیز باد شدید مشاهده می شود در مورد آخرین وضعیت ترافیکی نیز گفت: از نظر ترافیکی، ترافیک ورودی کلان‌شهرها را شاهد هستیم و از همین رو محورهای پاکدشت-تهران، شهریار-تهران و ساوه-تهران در هر دو مسیر آزادراهی و قدیم پرحجم است. همچنین در محور کرج-تهران، از پل فردیس تا گرمدره و وردی شیخ فضل الله نوری ترافیک سنگین است.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو