فونیکسریمکسبهتام

ترخیص خودروی خارجی از گمرک بوشهر قانونی اعلام شد

عصر خودرو- سرپرست دفتر نظارت گمرک های استان بوشهر گفت: ترخیص ۱۲۰ دستگاه خودروی خارجی از گمرک بوشهر طبق قانونی صورت گرفته است.

ترخیص خودروی خارجی از گمرک بوشهر قانونی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، بهروز قره بیگی پنجشنبه شب در تماس تلفنی اعلام کرد: این خودروها براساس مصوبه دولت در پایان سال گذشته پیرامون ترخیص خودروهای خارجی انجام شد.
    وی بیان کرد: خودروهای ترخیصی مربوط به یکی از نمایندگی های مجاز واردات خودور در کشور است که خروج آنها از گمرک تا ساعت 21 چهارشنبه شب هفقته جاری ادامه داشته است.
    قره بیگی یادآور شد: شماری خودروی خارجی نیز در گمرک بوشهر وجود دارد که مالکیت شخصی داشته و با توجه به وجود اشکال در نحوه ثبت سفارش تاکنون امکان ترخیص آنها فراهم نشده است.
    وی در ارتباط با انتشار کلیپی مبنی بر ترخیص شبانه خودروهای خارجی از گمرک بوشهر داشت: با وجود اینکه ترخیص خودرها تا ساعت 21 انجام گرفت ولی در خروجی گمرک بوشهر شبانه روزی و امکان خروج خودرو و سایر اقلام ترخیصی در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد.
    قره بیگی بیان کرد: با توجه به اینکه خودروها تا ساعت 21 از گمرک بوشهر خارج شده است کلیپ منتشر شده مبنی بر ترخیص شبانه خودروها مربوط به انبار نگهداری آنهاست و ربطی به زمان خروج آنها از گمرک بوشهر ندارد.
    از چهارشنبه شب تاکنون در فضای مجازی استان بوشهر کلیپی مبنی بر ترخیص شبانه 200 دستگاه خودروی خارجی بین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط