فونیکسریمکسبهتام

واژگون شدن پژو ۲۰۷ پس از شکافتن گاردریل

عصر خودرو- خودروی پژو ۲۰۷ حین حرکت در بزرگراه شهید همت پس از انحراف از مسیر، واژگونی و شکافتن گاردریل، متوقف شد.

واژگون شدن پژو ۲۰۷ پس از شکافتن گاردریل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، ساعت 00:54 بامداد امروز با تماس رانندگان خودروهای عبوری از مسیر بزرگراه شهید همت به سمت شرق، قبل از بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی با سامانه 125 و اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 27 را به محل حادثه اعزام کرد.

    علی چراغی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 207 در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت در هنگام حرکت به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از واژگونی و شکافتن گاردریل، در فضای سبز مابین دو مسیر بزرگراه متوقف شده بود.

    وی افزود: راننده جوان بر اثر این حادثه مصدوم اما با کمک دو سرنشین دیگر پیش از رسیدن آتش‌نشانان از داخل خودرو خارج شده بود.

    این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از تحویل راننده بیست و چهار ساله به عوامل اورژانس و ایمن‌سازی محل حادثه و قطع برق خودرو، از نشت بنزین جلوگیری کردند.

    بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودرو به حالت اولیه و تحویل آن به عوامل راهور به مأموریت خود پایان دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط